هیلاری کلینتون درباره هاروی واینستاین غول تجاوز هالیوود گفت: روز حسابرسی آمد! او که در حال حاضر در جشنواره فیلم برلین حضور دارد پس از اعلام حکم دادگاه نیویورک علیه هاروی واینستاین غول تهیه کنندگان هالیوود توضیحاتی ارائه کرد.

کلینتون در جشنواره فیلم برلین گفت: کاملا هویداست که مردم دقیق مساله رسوایی جنسی واینستاین را دنبال می کنند و منتظر حکم دادگاه او بودند. حالا دیگر زمان حسابرسی است و او باید حساب پس دهد و هیات منصفه هم خوب این مساله را دریافته اند.

هاروی واینستاین که از بزرگ ترین تهیه کنندگان هالیوود محسوب می شود بخاطر تجاوزهای متعدد جنسی با عنوان دو فقره جرم تجاوز درجه یک جنسی و یک فقره تجاور درجه سه با ۲۵ سال حبس در زندان روبرو است. 

البته او یک پرونده دیگر در شهر لس آنجلس دارد که در آن دو زن دیگر نیز بخاطر تجاوز درجه یک او را تحت پیگرد قرار داده اند و در آینده نزدیک حکم آن دادگاه نیز اعلام خواهد شد.

واینستاین یکی از بزرگ ترین حامیان مالی کمپین های تبلیغاتی ریاست جمهوری و کنگره آمریکاست. او تنها برای کمک به کمپین هیلاری کلینتون یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار کمک اهدا کرده است. هیلاری کلینتون در جواب به سوال رسانه ها در مورد چرایی ارتباط مالی وکمپینی با واینستاین گفت: ما که آن زمان چیزی از این مسائل نمی دانستیم. چطور باید می دانستیم؟ او برای من برای اوباما و برای الگور و تمام دموکرات ها پول جمع می کرد ضمن اینکه او با بسیاری دیگر نیز همکاری داشته است. او با همه دموکرات ها همکاری کرده از باراک اوباما تا جان کری و الگور.

سخنان ضد واینستاین هیلاری کلینتون به نوعی برائت وزیر امور خارجه اسبق آمریکا از مردی است که بیشترین آمار شکایات تجاوز جنسی متوجه اوست. واینستاین غول تهیه کنندگان و سرمایه گذاران هالیوود است که همواره یکی از حامیان اصلی مالی دموکرات ها در کارزارهای تبلیغاتی بوده است بویژه صمیمیت او با خانم هیلاری کلینتون و دعوت های متعدد او به صرف شام و همکاری های تبلیغاتی سیاسی و حزبی شاید عمده ترین انگیزه برائت همسر رئیس جمهور اسبق آمریکا از او و مرداب اتهام های تجاوز جنسی اش باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.