عکس| لباس جدید استقلال رونمایی شد

بعد از انتقادهایی که از کیت های تیم های ایرانی و به خصوص استقلال و پرسپولیس طی هفته های گذشته انجام شد، شرکت آل اشپورت با طراحی یک کیت جدید برای سرخابی ها آن را رونمایی کرد.

بعد از رونمایی از کیت جدید پرسپولیس برای مسابقات آینده داخلی و آسیایی امروز آل اشپورت کیت جدید البسه استقلال را هم منتشر کرده تا هواداران آبی پوش در جریان طرح لباس های این تیم قرار بگیرند.

کمپانی طراح لباس آبی ها متن احساسی جالبی هم همراه با لباس ها منتشر کرده است. در این متن آمده است: «در آن دم که نگاهم به آسمان افتاد برای اول بار جور دیگر تصورش کردم،‌ دنیایی عظیم به رنگ آبی، سو سوی ستاره هایی را دیدم که هرکدام چه سرسختانه با گردش گردون میجنگند و پیش میروند، با هم؛ کنار هم؛ در طی سالیان متمادی، هرکدام برق و روشنی خود را دارند با هزاران راز با هزاران افسون ،ستاره هایی از گذشته و آینده ،با هم ؛ اما متفاوت از هم، آبی ات در نظرم گسترده تر شد. به چشم دیدم حلقه هایت با عزت و غرور با اصالت و شهامت چرخ زنان وارد شدند به نرمی و آرامی، خود را بر بستر قدرت و معرفت تو پهن کردند، با آبی ات درآمیختند گرد هم آمدند منظم و منسجم ،در هم تنیدند و نقشی بسته شد نقشی که شد کهکشان آبی تو ، کهکشانی عظیم و با صلابت در دل ایران ما».

گفتنی است؛ از ابتدای فصل که آل اشپورت البسه تیم های زیادی از لیگ برتر ایران را طراحی و منتشر کرد، شایعاتی درباره کپی بودن طرح لباس ها از تیم های اروپایی منتشر شد که حالا این کمپانی آلمانی با طرح اختصاصی برای سرخابی ها خواسته توانایی های خود در این عرصه را به رخ بکشد. لباس جدید استقلال و پرسپولیس نیز طراحی های جذاب تری نسبت به گذشته دارد.

در طرح جدید لباس استقلال روی پیراهن حلقه هایی که در لوگوی این تیم وجود دارد و البته دو ستاره به نشانه دو قهرمانی در آسیا به صورت پنهان گنجانده شده است.

5350131

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.