بابک محبوب علیلو دادستان تبریز در این باره افزود: پرونده تخلف این داروخانه‌ها در اداره کل تعزیرات حکومتی استان در حال رسیدگی است.

وی گفت: برای جلوگیری از هرگونه تخلف و سوء استفاده‌های احتمالی از سوی داروخانه‌ها و سایر واحدهای عرضه کننده ماسک و اقلام ضد عفونی مورد نیاز مردم، طی دستور قضایی از دستگاه‌های مسئول به ویژه از اداره کل تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان درخواست شده تا با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت از این واحدها بازدید و ضمن برخورد با موارد تخلف در صورت نیاز نسبت به پلمب آنها اقدام کنند.

این مقام قضایی ادامه داد: در اجرای این دستور مقرر شده تیم‌های ویژه بازرسی از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌های مسئول تشکیل و به طور مرتب به فعالیت داروخانه ها و واحدهای عرضه کننده ماسک و کالاهای مرتبط با سلامت مردم نظارت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب آذربایجان شرقی با هشدار به واحدهای متخلف تصریح کرد: دادستانی و دستگاه قضایی استان در راستای صیانت از حقوق مردم با کسانی که با اقدامات منفعت طلبانه و یا سودجویانه در شرایط حساس کنونی سلامت مردم را به مخاطره بیندازند بدون اغماض و به شدت برخورد خواهد کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.