سرهنگ محمدرضا آمویی در این خصوص اظهار داشت: ظهر روز گذشته(شنبه، سوم اسفند) وقوع سه فقره قتل در حوالی میدان امام حسین(ع) کرمانشاه به پلیس گزارش شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، آمویی ادامه داد: پس از دریافت این گزارش، ماموران به سرعت در محل حادثه حاضر و مشاهده کردند دو مرد و یک زن در داخل خودرو به قتل رسیده‌اند.

 آمویی تصریح کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد فرد کشته شده در صندلی عقب خودرو، همان قاتل است که ابتدا دو سرنشین جلو را به ضرب گلوله کشته و سپس با شلیک یک گلوله به زندگی خود خاتمه داده است.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان داد فرد قاتل، داماد سابق خانواده بوده که چند سال پیش به خاطر اختلافات شخصی از دختر مقتولان جدا شده بود.

وی گفت: این فرد ظاهرا با نقشه قبلی از خاله و شوهرخاله خود که مادر زن و پدر زن سابقش بوده‌اند، به بهانه پایان دادن به اختلافات قدیمی به منزلش دعوت می‌کند.

آمویی تصریح کرد: زمانی که مقتولان قصد ترک منزل را می کنند داماد سابقشان نیز آنها را به بهانه اینکه در حوالی میدان امام حسین(ع) کار دارد همراهی و در همین محل و در فرصتی مناسب از پشت به آنها تیراندازی و موجب قتل هردو نفرشان می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: فرد قاتل پس از کشتن پدر و مادرهمسر سابقش، با شلیک یک گلوله به زندگی خود هم خاتمه می‌دهد.

وی از انتقال اجساد افراد جان باخته به پزشکی قانونی خبر داد.

 آمویی در پایان با ابراز تاسف از وقوع این حادثه دلخراش، افراد را به خویشتن داری دعوت کرد و گفت: پاشیده شدن بذر تنفر در وجود افراد و عدم گذشت نسبت به اتفاقات قبلی چنین فجایعی را ایجاد می کند که باید از بروز آنها جلوگیری کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.