اولین واکنش باهنر به پیروزی قاطع اصولگرایان در انتخابات مجلس

محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر شنبه در نشست ماهیانه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: حضور مردم در این انتخابات بسیار خوب بود و نتیجه انتخابات هم تقریبا روشن شده است.

وی افزود: البته برای رسیدن به این نتیجه، از یک سال پیش تلاش زیادی از سوی گروه‌ها، افراد و احزاب اصولگرا صورت گرفت و نتیجه‌ای که امروز ما شاهد آن هستیم، محصول این تلاش‌ها و اعتماد مردم به جریان اصولگرایی است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه روز سه‌شنبه ۲۹ بهمن، نهایتا گروه‌های اصولگرا به تفاهم کاملی رسیدند، خاطرنشان کرد: البته اختلاف‌های طبیعی و گپ و گفت‌هایی هم وجود داشت، که مشخص شد آثار مثبت وحدت بیشتر از اختلاف نظرهایی بود که شاهد آن بودیم.

باهنر با اشاره به اینکه باید از نتیجه وحدت و انسجامی که منجر به پیروزی ما در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد، خوشحال باشیم، افزود: باید کمک کنیم این وحدت در صحن مجلس نیز ادامه یابد و به روند کلی شرایط کشور کمک کنیم. موضوعات اقتصادی مانند گرانی، تورم، هزینه‌های معیشتی و دیگر مشکلات، مسائلی هستند که در مجلس یازدهم باید به آن ورود کنیم و سهم خود را در بهبود شرایط کشور انجام دهیم.

وی شیوع ویروس کرونا را به عنوان اتفاقی غیر مترقبه یاد کرد و افزود: اگرچه گفته شده آثار ویران کننده ویروس کرونا کمتر از دیگر انواع آن است ولی با این وجود، مسئولان وزارت بهداشت و مسئولان امر، توصیه‌های لازم را برای جلوگیری از شیوع بیشتر آن، به مردم اطلاع رسانی کرده و می‌کنند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آخرین آمار کشته‌شدگان ناشی از ویروس کرونا حدود ۷ نفر اعلام شده‌است، اظهار کرد: متاسفانه آمار مبتلا شدگان تکثیر و این باعث شده، علاوه بر توصیه‌ها و اقدامات عملی دستگاه‌های مسوول، مردم نیز به صورت خودجوش تلاش کنند، جوانب احتیاط در مراودات و برخورد با هم را رعایت کنن د.

وی با بیان اینکه عدم استقبال مهمانان جلسه امشب جامعه مهندسین هم تحت تاثیر مقوله ویروس کرونا قرار دارد، خاطرنشان کرد: اگر این جلسه ادامه می‌یافت حتما به این موضوع بیشتر می‌پرداختیم.

این فعال اصولگرا ادامه داد: از آقای غلامعلی حدادعادل که در موضوع اتحاد اصولگرایی، ائتلاف و ارائه لیست واحد در این مدت محوریت داشت و زحمات زیادی کشید نیز دعوت کرده بودیم که سخنران ویژه این نشست باشد ولی گویا افتخار نداریم سخنان وی را بشنویم. باید از  زحمات آقای حدادعادل قدردانی شود. اگر دنبال غلط‌های دیکته‌ای و خورده گرفتن از هم باشیم، حتما جای نقد و بحث وجود دارد ولی در مجموع در این دوره از انتخابات کار گرانسنگی به انجام رسید و نتیجه آن را هم همه شاهد هستیم.

دبیرکل جامعه مهندسین دلیل عدم حضور حداد عادل در نشست امروز را درگذشت خواهر خود واینکه باید به کرمان سفر کند عنوان کرد و تصریح کرد: به این دلیل نتوانستیم میزبان آقای حدادعادل باشیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.