آرای نهایی ۱۷ حوزه انتخابیه توسط ستاد انتخابات کشور اعلام شد. اسامی و تعداد آرای منتخبین این حوزه‌ها به شرح زیر است:

برای حوزه ارومیه سید سلمان ذاکر، روح الله حضرت پور طلاتپه، وحید جلال زاده به ترتیب با کسب ۱۳۸ هزار و ۴۳۶ رأی، ۸۹۰ هزار و ۹۲۰ رأی و ۸۰ هزار و ۹۴ رأی از مجموع ۳۳۱ هزار و ۴۱۳ رأی صحیح به مجلس راه یافتند.

عادل نجف زاده با کسب ۶۸ هزار و ۴۹۸ رأی از مجموع ۱۴۵ هزار و ۱۹۰ رأی صحیح از حوزه خوی و چایپاره به مجلس راه یافت.

سیدغنی نظری خانگاه با کسب ۲۲ هزار و ۴۸۹ رأی از مجموع ۴۷ هزار و ۹۳۷ رأی صحیح از حوزه خلخال و کوثر به مجلس یازدهم راه یافت.

در حوزه پاکدشت از مجموع ۶۸ هزار و ۷۳۷ رأی صحیح فرهاد بشیری با کسب ۳۷ هزار و ۲۲۷ رأی حائز کرسی مجلس شد.

برای حوزه چناران و بینالود از مجموع ۸۵ هزار و ۶۷۷ رأی صحیح حسین عباس زاده با کسب ۲۳ هزار و ۳۱۶ رأی به مجلس راه یافت.

سیداحمد آرایی با کسب ۹۹ هزار و ۱۰۴ رأی از مجموع ۲۱۶ هزار و ۲۷۰ رأی صحیح در حوزه دزفول به مجلس راه یافت.

در حوزه شیراز از مجموع آرای صحیح ۳۲۰ هزار و ۴۲۸ رأی به ترتیب علیرضا پاک فطرت، روح الله نجابت، جعفر قادری، ابراهیمی عزیزی با کسب آرای ۱۹۳ هزار و ۷۹۰، ۱۲۲ هزار و ۸۰۷، ۱۱۶ هزار و ۶۸۴ و ۱۱۴ هزار و ۳۲۹ رأی به مجلس راه یافتند.

فاطمه محمد بیگی و لطف الله سیاهکلی با آرای ۱۰۸ هزار و ۹۲۴ و ۸۳ هزار و ۵۵۵ رأی از مجموع ۲۲۳ هزار و ۴۳۶ رأی صحیح به مجلس راه یافتند.

در حوزه قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از مجموع ۸۲ هزار و ۹۸۷ رأی صحیح، شهریار حیدری با کسب ۲۷ هزار و ۸۰۱ رأی به مجلس راه یافت.

سیدمحمد موحد با کسب ۷۵ هزار و ۸۵۱ رأی از مجموع ۱۲۷ هزار و ۲۰۹ رأی صحیح برای حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به مجلس راه یافت.

در حوزه فومن و شفت، خلیل بهروزی فرد از مجموع ۸۰ هزار و ۹۴۵ رأی صحیح با کسب ۴۷ هزار و ۸۵۱ رأی به مجلس راه یافت.

در حوزه لنگرود پرویز محمد نژاد قاضی محله از مجموع ۵۵ هزار و ۵۸ رأی صحیح با کسب و ۲۲ هزار و۶۳۳ رأی به مجلس راه یافت.

مرتضی محمود وند و مهرداد ویس کرمی به ترتیب با کسب ۴۳ هزار و ۸۳۴ رأی و ۳۸ هزار و ۷۷ رأی از مجموع ۱۸۶ هزار و ۳۳۷ رأی صحیح برای حوزه خرم آباد و چگینی بیشترین آرا را کسب کرده و به مجلس راه یافتند.

در حوزه بروجرد عباس گودرزی و فاطمه مقصودی از مجموع ۸۲ هزار و ۱۳۸ رأی صحیح با کسب ۴۹ هزار و ۱۷۰ و ۱۷ هزار و ۸۹۱ رأی به مجلس راه یافت.

حسین گودرزی برای حوزه انتخابیه درود و ازنا از مجموع ۸۰ هزار و ۹۱۰ رأی صحیح ۲۸ هزار و ۴۳۰ رأی کسب و به مجلس راه یافت.

منصورعلی زارعی کیاپی و علی بابایی کارنانی به ترتیب با کسب ۶۶ هزار و ۲۲۵ رأی و ۴۲ هزار و ۲۶ رأی از مجموع ۱۷۲ هزار و ۳۴۲ رأی صحیح در حوزه ساری و میاندرود به مجلس راه یافتند.

در حوزه بابل علی کریمی فیروزجایی و مهدی سعادتی بیشه سری با کسب به ترتیب ۵۳ هزار و ۵۶۹ رأی و ۵۰ هزار و ۷۲۳ رأی از مجموع ۱۸۲ هزار و ۱۶۳ رأی صحیح به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

به این ترتیب نتیجه آرای ۱۶۲ حوزه به طور قطعی مشخص و نتایج ۴۶ حوزه دیگر، با تکمیل فرایند شمارش آرا و تکمیل گزارش‌های تجمیعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.‌

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.