شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به مناسبت برگزاری انتخابات مجلس یازدهم بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
ملت بزرگ ایران، هموطنان عزیز

اکنون که به فضل الهی انتخابات یازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی در کمال امنیت و نظم برگزار شده است «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی» وظیفه دارد از آحاد مردم ایران که با حضور در پای صندوق‌های رأی به تکلیف شرعی و وظیفۀ ملی خود اقدام کرده‌اند تشکر کند.

شما مردم نشان دادید که به رغم فشار حداکثری اقتصادی دشمن و القاء یأس و ناامیدی از سوی رسانه‌های ساخته و پرداختۀ آنان، با بصیرت و موقع‌شناسی، در بزنگاه‌های حساس نقش سرنوشت‌ساز خود را ایفا می‌کنید، شما با تک‌تک آراء خود، خشتی بر سر خشتی نهادید و خانۀ ملت را از نو بنا کردید و با اعمال ارادۀ ملی، نشان دادید که خواهان مجلسی متفاوت هستید، مجلسی که بتواند حافظ آرمان امام راحل و شهیدان بزرگی مانند سردار شهید سلیمانی باشد و راه امام را در نیل به استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی با پیروی از مقام معظم رهبری طی کند.

مجلسی با نمایندگانی مؤمن و مردمی، انقلابی و شجاع که بتواند با توکل به خداوند و تکیه بر نیروی لایزال ملت و به ویژه جوانان پرشور و با استعداد، در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و قلدری‌های آمریکا بایستد و اصلاحات امیدبخش حاصل شده در قوۀ قضائیه را با تأمین عدالت اقتصادی و اجتماعی و کاستن از مشکلات معیشتی مردم تکمیل کند. مجلسی که در مسیر تحقق بیانیۀ گام دوم مقام معظم رهبری حرکت کند و به جوانان فرصت دهد تا چهل سال دوم انقلاب اسلامی را با امید و ارادۀ محکم خویش آغاز کنند.

باید خداوند کریم را به سبب نعمت انقلاب اسلامی و نعمت مردم فهیم و انقلابی کشورمان شاکر باشیم و از همۀ ملت سپاسگزاری کنیم. نیز جا دارد از همۀ نهادها و اشخاصی که در برگزاری این انتخابات سهیم و شریک بوده‌اند تشکر کنیم و به ویژه سپاسگزار رؤسا و اعضای محترم شوراهای ائتلاف استان‌ها و حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور باشیم که با تلاش و تدبیر خود توانستند با جلوگیری از تفرقه، از میان نامزدها، شایسته‌ترین آنها را به مردم معرفی کنند. همچنین از نیروهای شایسته و ارجمندی که برای حصول وحدت به تصمیم شوراهای ائتلاف احترام گذاشتند و انصراف دادند نیز صمیمانه تشکر می‌کنیم. سپاسگزاری از روحانیت معظم را که پدرانه شورای ائتلاف را حمایت کردند و نیز احزاب سیاسی و تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد را که برادرانه و صمیمانه به استواری وحدت مدد رساندند بر خود واجب می‌دانیم.

امیدواریم مجلس یازدهم بتواند مجلسی کارآمد باشد و با خدمت صادقانه به مردم از مشکلات و گلایه‌های آنان بکاهد و شور و شوق افزونتری برای مشارکت در انتخابات‌های بعدی به وجود آورد.

در پایان با تبریک به نامزدهای محترمی که موفق به جلب اعتماد مردم عزیز ایران شده‌اند متذکر می‌شود که ملت انتظار دارد مجلس یازدهم، مجلسی در خدمت ایران سربلند و مردم سرافراز ایران باشد و با وحدت و یکپارچگی از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی نگاهبانی کند و دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را ناکام و ناامید و دوستان ایران و انقلاب را امیدوار و دلگرم سازد. ان‌شاء‌الله.

غلامعلی حداد عادل

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.