«محسن هاشمی» در واکنش به انتشار اخباری در فضای مجازی بیان کرد که علت غیبت او را در نشست فوق العاده هیات رییسه شورای شهر، احتمال ابتلا به ویروس کرونا اعلام کرده اند.

هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران به دلیل ابتلای مشکوک شهردار منطقه ۱۳ به ویروس کرونا ظهر امروز به منظور رفع نگرانی ها و اخذ تصمیمات لازم در باره ویروس کرونا، یک نشست فوق العاده دو ساعته برگزار کرد.

وی گفت: هفته گذشته در برنامه ای با حضور شهردار منطقه ۱۳ شرکت داشتم و از آنجا که ایشان مشکوک به بیماری کرونا است، امروز من هم در منزل مانده ام.

هاشمی تاکید کرد: هیچ نوع علائم بیماری ندارم ولی در صورت بروز علائم، حتما آزمایش ابتلا به ویروس کرونا را خواهم داد.

پیش از این، «مرتضی رحمان زاده»  شهردار منطقه ۱۳ تهران در اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده است.

او هفته گذشته برنامه ای با حضور برخی اعضای شورای شهر حضور داشت.

«غلامحسین محمدی» رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران روز شنبه در صفحه توئیتر خود تایید کرد که شهردار منطقه ۱۳ مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا است و در بیمارستان تحت نظر می باشد.

وی در توئیت دیگری نوشت: از این پس هرگونه اطلاع رسانی در خصوص اقدامات شهرداری تهران در مبارزه با ویروس کرونا با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صرفا از طریق این حساب و پایگاه های خبری مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری انجام می شود.

به گفته مسئولان وزارت بهداشت، تا دوم اسفند امسال ویروس کرونا ۱۸ مورد قطعی مبتلا در ایران داشته که پنج نفر آنها جان خود را از دست داده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.