حجت الاسلام رضا باقری بنابی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توانست با کسب اکثریت آراء از حوزه انتخابیه بناب به مجلس راه یابد.نتایج رسمی این مرحله از انتخابات از سوی فرمانداری شهرستان بناب اعلام نشده است.

براساس این گزارش حجت الاسلام رضا باقری بنابی دور نهم نیز نماینده مردم بناب در مجلس بود که در دور دهم در رقابت با ضیا الله اعزازی شکست خورد اما در انتخابات مجلس یازدهم توانست به مجلس راه یابد. باقری بنابی در این دوره از انتخابات مستقل شرکت کرده بود.

داودی بار دیگر بهارستانی شد

یوسف داودی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توانست با کسب اکثریت آراء از حوزه انتخابیه سراب و مهربان به مجلس راه یابد.

یوسف داودی نماینده فعلی مردم سراب و مهربان ( مستقل ) توانست با شکست دادن مجید نصیرپور اصلاح طلب به مجلس یازدهم راه یابد. بعد ۲۰ سال یک نماینده در سراب دوباره انتخاب شد.

نتایج غیررسمی انتخابات در استان سمنان

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سمنان در ساعت ۲۳ روز جمعه به پایان رسید؛ اما نتایج رسمی آن هنوز از سوی ستاد انتخابات این استان اعلام نشده است. بر اساس نتایج غیررسمی در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه عباس گلرو کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی پیشتاز آرا است.

در حوزه انتخابیه دامغان علی‌اکبر علیزاده برمی کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی نیز علی‌اصغر خانی کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی پیشتاز میدان هستند.

در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان نیز اردشیر مطهری کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در صدر قرار دارد.

آمار اولیه شمارش آرای کاندیداهای مجلس در گیلان

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گیلان در حالی به اتمام رسید که تا این لحظه نتایج رسمی این مرحله از انتخابات از سوی ستاد انتخابات گیلان اعلام نشده اما نتایج غیررسمی اعلام شده از سوی خبرنگاران میدانی فارس گیلان در شعب اخذ رأی در سراسر استان العام می‌شود.

آمار اولیه شمارش آرای کاندیداهای مجلس در گیلان

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان با حضور ۱۰۷ نامزد انتخاباتی در دو هزار ۵۵۹ شعبه اخذ رأی استان از ساعت هشت صبح امروز آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه یافت.

از ساعت هشت صبح دوم اسفند ماه از یک‌میلیون و ۹۵۸ هزار و ۴۷۳ نفر واجد شرایط رأی دادن که بنا بر گفته مسؤولان ستاد انتخابات گیلان ۹۱ هزار و ۹۴۸ نفر رأی اولی‌ بودند، در این انتخابات شرکت کردند و پای صندوق‌های رأی آمدند تا ۱۳ نماینده مجلس یازدهم را به مجلس بفرستند.

در حوزه انتخابیه رشت آمارهای متفاوتی منتشر شده و به نظر می‌رسد که یکی از کاندیداهای عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به صورت مستقیم راهی بهارستان می‌شود(جبار کوچکی نژاد) و یکی دیگر از اعضای شورای ائتلاف(سید علی آقازاده) نیز با اختلافی فاحش در رده دوم و تنها کاندید اصلاح طلب مجلس که نماینده مردم رشت در مجلس دهم بوده (محمدصادق حسنی) نیز با اختلاف در ردیف سوم منختبین مردم رشت قرار دارد.

در حوزه انتخابیه آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر بین کاندیدای منختب شورای ائتلاف و تنها کاندید زن این حوزه، رمضانی با اختلاف از ریحانه احمدی پیشی گرفت.

در حوزه انتخابیه بندرانزلی نیز احمد دنیامالی تاکنون از نماینده شهرستان حسن خسته بند پیشی گرفته و مقام اول را بین مردم این شهرستان دارد، دادرس نیز با آرای شمارش شده شانس بسیار کمتری برای کرسی نمایندگی دارد.

در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل نیز گویا ذبیح نیکفر نماینده مردم شهرستان جایگاه خود را حفظ خواهد کرد و فرخی شانس زیادی برای نماینده شدن ندارد.

در حوزه انتخابیه صومعه‌سرا نیز شمارش آرا گویای شانس با نماینده مردم در مجلس دهم است و دلخوش با کمی اختلاف به بهارستان راه خواهد یافت و  رنجبر دومین منتخب مردم این شهرستان است.

در حوزه انتخابیه فومن و شفت نیز طبق اطلاعات به دست آمده بهروزی فر در میدان انتخابات بر عاشوری پیروز خواهد شد و به کرسی نمایندگی این دو شهرستان تکیه می‌زند.

در حوزه انتخابیه رودسر و املش نیز گویا صفری از عباسی نماینده فعلی پیشی گرفته و علیزاده در جایگاه آخر قرار دارد.

در حوزه انتخابیه لنگرود نیز گویا لاهوتی مجددا منختب مردم خواهد شد و محمد نژاد دومین انتخاب مردم بوده است.

در حوزه انتخابیه رودبار نیز بر اساس آمار رسیده به خبرنگار میدانی فارس پیروزی چگینی حتمی است و نماینده فعلی شهرستان در جایگاه سوم قرار خواهد داشت.

در حوزه انتخابیه تالش نیز محمدیاری تا به این لحظه منتخب مردم شهرستان بوده است.

در حوزه انتخابیه آستارا نیز تا این لحظه غلامرضا مرحبا شانس بیشتری برای ورود به بهارستان دارد.

بااین‌وجود، این آمار غیررسمی بوده و آمار دقیق و نهایی به گفته ارسلان زارع استاندار گیلان، فردا از ستاد انتخابات استان منتشر خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.