وی گفت: نتایج نهایی آرا پس از هماهنگی با شورای نگهبان استان اعلام و اطلاع رسانی می شود. گفتنی است که تاجگردون نماینده ادوار نهم و دهم مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بوده است. 

بنا به گفته رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید محمد موحد منتخب مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در انتخابات ۹۸ شده است. همچنین مهدی روشنفکر منتخب حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در انتخابات ۹۸ شده است.

"عفت شریعتی" به عنوان نماینده شهرستان‌های زرند و کوهبنان انتخاب شد

بنا به گزارش تسنیم فرماندار شهرستان زرند گفت: عفت شریعتی به عنوان نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های زرند و کوهبنان انتخاب شد.

علی صادق زاده  اظهار داشت: با توجه به روبه پایان بودن شماره آرای در شهرستان‌های زرند و کوهبنان  خانم عفت شریعتی کوهبنانی با اکثریت رای مردم  به عنوان نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستانهای زرند و کوهبنان افزود: از مردم شهرستان های زرند و کوهبنان جهت حضور پرشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخاب اصلح کمال تقدیر و تشکر را داریم.

برای اولین بار است که یک زن به عنوان نماینده مردم زرند و کوهبنان راهی مجلس شورای اسلامی می شود و پیش از این نیز دکتر حسین امیری به مدت 20 سال نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بوده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.