شکراله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران از پایان اخذ رأی در دو شعبه دماوند و فیروزکوه و پاکدشت در ساعت ۲۲ امروز جمعه خبر داد. 

وی گفت: در حوزه‌های انتخاباتی تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، رباط کریم و بهارستان، قرچک، ورامین و پیشوا و شهریار، قدس و ملارد انتخابات تا ساعت ۲۳ تمدید شد. 

تمدید زمان رأی گیری در کردستان

همچنین تسنیم نوشت: رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: انتخابات در تمام حوزه‌های شهری استان تا ساعت ۲۳ امشب تمدید شد.

حسین خوش‌اقبال با قدردانی از مشارکت گسترده  مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات در تمام حوزه‌های شهری استان کردستان که فرایند رأی‌گیری در آنها هنوز ادامه دارد، تا ساعت ۲۳ امشب تمدید شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: از مردم عزیز استان می‌خواهیم تا هرچه زودتر با حضور در شعبه‌های اخذ رأی، در انتخابات شرکت کرده و این کار را به ساعات و لحظات پایانی موکل نکنند.

همچنین ایرنا نوشت: حسین خوش اقبال شامگاه جمعه با اشاره به اینکه در این استان یک هزار و ۲۳۴ شعبه اخذ رای شهری و روستایی پیش بینی شده بود، اظهار داشت: روند جمع آوری آرای مردمی در شعب روستایی کردستان به مدت ۱۲ ساعت از هشت صبح آغاز و تا ۲۰ شب ادامه داشت.

وی تعداد شعب روستایی این استان را ۷۰۵ مورد اعلام کرد و یادآور شد: با پایان یافتن این روند عوامل اجرایی شعب موظف شدند تا رای گیری از آخرین نفر حاضر در شعبه را انجام داده بعد از آن کار شمارش آرا را شروع کنند.

تمدید زمان انتخابات در خراسان شمالی تا ساعت ۲۴

ولی‌الله حیاتی دقایقی پیش با حضور در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان اظهار داشت: به دلیل استقبال در شعب اخذ رای٬ با دستور استاندار خراسان شمالی٬ ساعت اخذ رای در تمام نقاط استان تا ساعت ۲۴ تمدید شد. بعد از ساعت ۲۴ هیچ تمدیدی صورت نمی‌پذیرد.

وی افزود: هم چنین به دلیل حضور جمع زیادی از معلمان به عنوان عوامل اجرایی و ناظران انتخابات٬ تمام مدارس استان فردا تعطیل است.

آموزش و پرورش خراسان شمالی هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نظر به مشارکت و حضور تعداد کثیری از فرهنگیان محترم استان در شعب اخذ رأی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به عنوان عوامل هیات‌های اجرایی و نظارت و هم چنین طولانی شدن زمان شمارش آرا در مدارسی که به عنوان شعبه اخذ رأی انتخاب شده اند، و با هماهنگی با ریاست ستاد انتخابات استان به اطلاع می‌رساند فردا شنبه سوم اسفند ماه ۹۸ کلیه مدارس استان خراسان شمالی در سطح شهر و روستا تعطیل است‌.

تمامی حوزه‌های انتخابی در گلستان تا ساعت ۱۱ تمدید شد

استاندار گلستان از تمدید ساعت در تمامی حوزه‌های انتخابی استان خبر داد و گفت: در تمامی حوزه‌های انتخابی استان گلستان تا ساعت ۲۳ امشب تمدید شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.