او گفت: در حال عبور از خیابان بودم که مردی را در کنار خودروی برلیانسی دیدم او با قمه به بدن نیمه جان فردی ضربه می‌زد. با دیدن این صحنه به‌سمت آنها رفتم اما مرد جوان مرا تهدید کرد که اگر به خودرو نزدیک شوم مرا نیز به قتل می‌رساند. به‌دنبال اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری راهی محل شده اما راننده خودروی برلیانس قبل از رسیدن مأموران آنجا را ترک کرده بود.مأموران در بررسی‌های اولیه و تحقیقات از فرد تماس گیرنده موفق به شناسایی پلاک خودروی برلیانس شدند. در ادامه بررسی‌ها به دستور بازپرس جنایی، هویت صاحب خودرو شناسایی و در تحقیقات مشخص شد که خودرو در یک مرکز اقامتی در منطقه شیان پارک شده است.

بدین ترتیب مأموران راهی محل شده و راننده برلیانس بازداشت شد.

وی در بازجویی اولیه گفت: قتلی در کار نبود من برای جمع‌آوری فالوور در اینستاگرام داشتم فیلم می‌ساختم. در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» صفحه‌ای دارم. قصد داشتم با تهیه کلیپی جنایی، فالوورهایم را افزایش دهم.

سردار ظهیری، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این خبر گفت: متهم به همراه پرونده پس از تحقیقات اولیه، برای بررسی بیشتر از دادسرای ویژه قتل به دادسرای ارشاد فرستاده شد.

ظهیری ضمن هشدار به افرادی که قصد دارند به هر روشی اقدام به جذب فالوور در شبکه‌های اجتماعی کنند، گفت: این افراد نباید دست به اقداماتی بزنند که منجر به برهم زدن نظم عمومی جامعه یا ایجاد آسیب‌های روحی برای شهروندان ‌شود. این افراد پیش از هرگونه تصویربرداری یا تهیه کلیپ باید ضمن مراجعه به مراجع ذیصلاح نسبت به دریافت مجوزهای لازم اقدام کنند در غیر این صورت پلیس ضمن توقیف وسایل مربوطه، آنها را به مراجع قضایی معرفی می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.