در هفته دوم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم سپاهان اصفهان در قطر و از ساعت ۱۹:۰۵ در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف السد رفت و در پایان با نتیجه

پیش از شروع بازی و در زمان گرم کردن، کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی تیم سپاهان به دلیل مصدومیت از لیست این تیم برای این دیدار خارج شد تا علی قربانی در خط حمله جایگزین او شود.

همچنین پیش از این‌که بازی آغاز شود، باشگاه السد به پاس حضور امیر قلعه‌نویی در این تیم در سال‌های دور، پیراهنی را با شماره ۱۶ و با نام امیر آماده کرد که توسط ژاوی هرناندز به سرمربی سپاهان اهدا شد.

نیمه اول بازی را بازیکنان سپاهان بهتر شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی شانس رسیدن به گل را نیز داشتند که مدافع السد با هوشیاری توپ را راهی کرنر کرد، در ادامه بازی متعادل‌تر شد و هر دو تیم برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار داشتند.

در ادامه نیمه اول السد بازی بهتری به نمایش گذاشت و در دقایق پایانی نیمه اول نیز شاگردان ژاوی ۲ موقعیت خوب گلزنی داشتند که با واکنش‌های خوب نیازمند مواجه شد؛ سپاهان نیز در چند ارسال خطرناک ظاهر شد اما بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه بازی با گل السد در دقایق ابتدایی شروع شد و این تیم خیلی زود در خانه خود از سپاهان پیش افتاد، در ادامه سپاهان برای جبران گل خورده جلو کشید اما بازهم این السد بود که دوباره به گل رسید و اختلاف را به ۲ رساند.

در ادامه نیمه دوم سپاهان که چیزی برای از دست دادن نداشت و انتظار می‌رفت سراپا حمله شود، عملکرد ضعیفی در خط حمله داشت و در مقابل این السد بود که دوباره و روی اشتباه بازیکنان سپاهان به گل رسید.

این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به سود السد همراه بود و به این ترتیب السد با این پیروزی ۴ امتیازی شد و در رده دوم گروه D قرار گرفت، سپاهان نیز با همان ۳ امتیاز سوم شد؛ النصر عربستان نیز با ۴ امتیاز اول و العین امارات بدون امتیاز چهارم هستند.

ترکیب سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، محمد طیبی، شایان مصلح، سعید آقایی، مرتضی منصوری (رضا میرزایی)، امید نورافکن، مهدی کیانی، سروش رفیعی (سجاد شهباززاده)، محمد محبی، سیدمحمدرضا حسینی و علی قربانی (محسن الغسانی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب السد قطر:

سعد الشیب، طارق سلمان، پدرو میگل، بوعلام خوخی، یاسر عیسی، گابی فرناندز، جونگ وو ینوگ، نام تائه هی، حسن الهیدوس، اکرم عفیف و بغداد بونجاح

سرمربی: ژاوی هرناندز

کارت زرد: محمد طیبی از سپاهان

کارت قرمز: -

شرح گل:

- دقیقه ۵۲

تیم السد روی یک ضد حمله سریع صاحب موقعیت شد که بغداد بونجاح با یک پاس زیبا اکرم عفیف را پشت مدافعان سپاهان با نیازمند تک به تک کرد و ضربه آرام عفیف وارد دروازه سپاهان شد.

- دقیقه ۷۳

بغداد بونجاح کنار زمین صاحب توپ شد که ارسال رو به جلو و سریع این بازیکن در دهانه دروازه سپاهان به حسن الهیدوس رسید و این بازیکن با یک ضربه فنی دومین گل السد را به ثمر رساند.

- دقیقه ۷۸

اکرم عفیف با یک حرکت دیدنی و با اشتباه مدافعان سپاهان به محوطه جریمه نفوذ کرد و با یک پاس دقیق حسن الهیدوس را در موقتی گلزنی قرار داد و این بازیکن دروازه خالی سپاهان را به راحتی باز کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.