کادنا سر روز گذشته فاش ساخت که جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا با شرکت "I3 Ventures" قراردادی همکاری به ارزش یک میلیون یورو منعقد کرده تا این شرکت با ساخت حساب های مختلف در فیسبوک و توئیتر به مخالفان تیم مدیریتی فعلی باشگاه و حتی ستاره ها و شخصیت های معروفی چون لیونل مسی، جرارد پیکه، ژاوی، گواردیولا، ویکتور فونت و... حمله کنند. این حساب ها همواره سعی در موجه جلوه دادن تصمیمات مدیران بارسا و شخص بارتومئو داشته اند.

باشگاه بارسلونا عقد قرارداد با این شرکت را تایید کرد ولی نسبت به اتهامات وارده واکنش تندی نشان داد و همه را تکذیب کرد.

در پی تکذیبیه بارسلونا، کادنا سر اسنادی را منتشر کرد که اثبات کننده اتهامات هستند.

طبق این اسناد، شرکت "I۳ Ventures" با ساختن اکانتهای "Més que un club" با ۶۶ هزار فالوئر، "Respeto y Deporte" با ۵۶ هزار فالوئر، " Alter Sports" با ۲۷ هزار فالوئر، Sport Leaks با ۲۱ هزار فالوئر،  Justicia y Diálogo en el Deporte با ۸۵۰۰ فالوئر و "un film de terror" با ۵۰۰۰ هزار فالوئر در فیسبوک مطابق با اهداف تیم مدیریتی باشگاه بارسلونا عمل می کردند.

همچنین کادنا سر به پرونده ای ۳۶ صفحه ای نیز دسترسی پیدا کرده با امضای "Nicestream" که متعلق به مسئول شرکت "I۳ Ventures" است. در این پرونده اطلاعات و داده های مختلفی دیده می شوند که وابسته به صفحات فوق هستند. این اطلاعات به صورت ادواری در اختیار شرکت مذکور و باشگاه بارسلونا قرار می گرفته اند.

همچنین تمام نوشته های حساب فیسبوکی "Respeto y Deporte" در یک وبسایت نیز بازتاب پیدا می کند که مالکیت وبسایت متعلق به "I۳ Ventures" است.

01479033

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.