ورایتی گزارش داد، سینماهای چین به عنوان دومین بازار بزرگ سینمایی جهان از زمان شیوع ویرس کرونا از آغاز سال نوی چینی درهای خود را بر روی مخاطبان سینمایی بسته است و بنابر اعلام مسئولان چینی اکران آغازین فیلم اکشن «جیمز باند: زمانی برای مردن نیست» که برای ماه آوریل در این کشور برنامه‌ریزی شده بود نیز لغو شده است. 

چین یکی از مهم ترین بازارهای خارجی فیلم‌های «جیمز باند» است و پرفروش‌ترین بازار بین‌المللی فیلم «شبح» قسمت قبلی مجموعه «جیمز باند» نیز بود که ۸۴ میلیون دلار از مجموع ۸۸۱ میلیون دلار فروش خارجی خود را از سینماهای چین کسب کرد. 

پس از فرآیند تولید پرحاشیه جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های «جیمز باند» که با کناره‌گیری «دنی بویل» از کارگردانی، آسیب‌دیدگی«دنیل کریگ» در صحنه فیلمبرداری و وقوع یک انفجار در حین ساخت فیلم همراه بود، بالاخره بیست و پنجمین «جیمز باند» به کارگردانی «کری فوکانا» از تاریخ ۱۰ آوریل در آمریکا اکران می‌شود. این فیلم آخرین حضور «دنیل کریگ» در نقش مامور ۰۰۷ خواهد بود و وی در کنار «رامی مالک» بازیگر برنده اسکار و «لئا سیدو» مقابل دوربین رفته‌ است. 

«آنا دی آرماس» و «لاشانا لینچ» از دیگر بازیگران فیلم «زمانی برای مردن نیست» هستند که تهیه‌کنندگی آن را نیز همچون گذشته «باربارا براکلی» و «مایکل جی. ویلسون» بر عهده دارند.

سری فیلم‌های «جیمز باند» با فروش جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم پرفروش‌ترین سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه «هری پاتر» قرار دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.