«سن» پرآب‌ترین رودخانه فرانسه، از وسط پاریس عبور می‌کند. پل‌هایی که روی این رودخانه نصب شده‌اند یکی از جاذبه‌های تفریحی به‌حساب می‌آیند. دو سوی این رودخانه نیز اغلب اماکن فرهنگی و گردشگری پاریس قرار دارند.

در مجاورت رود سن، یعنی در کرانه رودخانه، یکی از قدیمی‌ترین عمارت‌های پاریس با نام hotel de ville مشاهده می‌شود. در این مجموعه تاریخی کاخ‌واره، که منطقه چهارم اداری پاریس به‌حساب می‌آید، تعداد زیادی از مجموعه‌های دولتی در آن قرار دارند.

یکی دیگر از اماکن جذاب این منطقه، کمی آن‌طرف‌تر از مجموعه د-ویل قرار دارد. نام این مکان، برج معروف saint jacques است.

اما در این منطقه خوش آب و هوا و گران‌قیمت، ساختمانی چندطبقه نیز خودنمایی می‌کند؛ ساختمانی که درست مابین اماکن فوق‌الذکر جا گرفته و یک طرف آن خیابان سنت مارتین، quai de gesvres و درب ورودی آن در خیابان ویکتوریا باز می‌شود.

متهم «زم» در جلسه دوم محاکمه گفت: [از سوی دولت فرانسه] حفاظت نامحسوس گذاشتند تا اینکه آدرس خانه، تلفن، کارت‌های بانکی و مشخصاتم در سایت‌های داخلی منتشر شد. پس از آن آدرس را به پلیس دادم و ۲۴ ساعت بعد خانه من را عوض کردند و تیم حفاظت سنگینی قرار دادند و هر دو ماه یکبار با من قرار می‌گذاشتند. تعیین وضعیت حفاظت می‌کردند و به من گفتند که بعد از مکرون سنگین‌ترین تیم حفاظت برای توست.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.