روزنامه عربی ۲۱ نوشت، دیما طهبوب، نماینده پارلمان اردن در توییتی نوشت: ایوانکا ترامپ تصمیم گرفت قوانین کار اردن را پیش از بررسی و تصویب در کمیته کار و پارلمان این کشور، اصلاح کند!

 وی در ادامه نوشت: ایوانکا تصریح کرده ما محدودیت‌های کار زن در طول شب را لغو کردیم، در حالی که این قانون همچنان در کمیته کار در دست بررسی است و هنوز برای تصویب به پارلمان ارائه نشده است. 

طهبوب با تمسخر نوشت: بگذارید با ایوانکا ادامه دهیم تا بقیه قوانین را بشناسیم!

این نماینده پارلمان اردن پس از آن این توییت را منتشر کرد که ایوانکا ترامپ، مشاور و دختر رئیس جمهوری آمریکا در همایش بین‌المللی زنان در دبی از تلاش‌های کشورهای عربی که توانستند در سال‌های اخیر اصلاحات قانونی مهمی را درخصوص زنان اجرا کنند، تقدیر کرد.

ایوانکا ترامپ گفت: عربستان، بحرین، اردن، مراکش و تونس قوانینی را در راستای خدمت به زنان و ارتقای میزان توانمندی‌هایشان تصویب کردند.

او در ادامه ضمن اشاره به نقش عربستان در تغییر قوانین خود جهت احترام به آزادی زنان در تردد و دسترسی به خدمات مالی و اعتباری و نیز قدردانی از اقدامات دولت امارات در حمایت از زنان و پشتیبانی مالی از زنان کارآفرین اعلام کرد، اردن محدودیت‌های قانونی را که مانع از کار زن در شب می‌شود، لغو کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.