سرهنگ سید محمد صفوی شامگاه امروز در بازدید از محور خلخال به اسالم اظهار داشت: در کیلومتر ۲۷ جاده خلخال به اسالم سقوط بهمن بیش از دو ساعت محور تازه بازگشایی شده خلخال به اسالم را به روی مسافران بست.

وی افزود: ارتفاع برف در برخی نقاط جاده خلخال به اسالم بیش از 2 تا 4 متر است و به لحاظ احتمال وقوع کولاک شدید و سقوط بهمن از شهروندان درخواست داریم در صورت ضرورت با احتیاط کامل در محورهای مواصلاتی تردد کنند.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل بیان کرد: در محور اردبیل به گرمی، سرعین به سمت سراب در محور منتهی به آذربایجان شرقی و در محور اردبیل به آستارا و گردنه حیران بارش برف وجود داشته و به لحاظ حفظ جان سرنشینان خودروها، همکاران پلیس راه از تردد خودروهای بدون زنجیر ممانعت به‌عمل می‌آورند.

صفوی تصریح کرد: بارش برف در شهرستان خلخال ادامه داشته و در چندین نقطه از جاده خلخال به اسالم شاهد کولاک شدید برف با سرعت بالا هستیم و در کیلومتر 27 و 300 متر از پایین دست راهدارخانه الماس شهرستان خلخال با تلاش راهداران با بیش از 4 دستگاه بولدزر و یک دستگاه لودر انبوه برف حاصل از سقوط بهمن از جاده جمع‌آوری و امکان تردد فراهم شد.

وی افزود: در طرح زمستانی 98 پلیس‌راه، جمعیت هلال احمر و راهدرای تا 20 اسفند در خدمت مردم استان هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.