متن یادداشت محمود واعظی به این شرح است:

از ساعات ابتدایی دیروز و در پی بارش کم‌سابقه برف در استان گیلان، رئیس‌جمهور پیگیر وضع این استان بوده و بنده به نمایندگی از ایشان، با استاندار و وزرای راه، نیرو و ارتباطات برای حل مشکلات مردم شریف این استان گفت‌وگو و مسائل را پیگیری کردم. دستگاههای امدادی در طول این مدت، به هموطنانی که در راههای استان گرفتار شده بودند، امدادرسانی کردند که این فرایند همچنان ادامه دارد و صدها نفر از پرسنل هلال‌احمر و راهداری مشغول خدمت‌رسانی هستند.

تلاش برای ترمیم زیرساخت‌های آب و برق و ارتباطات نیز در جریان است، بخش اعظم قطعی‌ها و مشکلات با تلاش همه دستگاههای دخیل برطرف شده و دولت با تمام توان تلاش می‌کند مشکلات باقی‌مانده نیز به سرعت مرتفع شود. وضع سایر استانهای گرفتار برف و سرمای شدید نیز به دقت توسط دولت پیگیری می‌شود و دستگاههای امدادی در این استانها نیز با تمام توان فعال هستند.

دستور رئیس جمهور به ۴ وزیر برای تسریع در روند خدمت رسانی به استان‌های شمالی

همچنین گزارشی از وضعیت استان های مناطق شمالی کشور بویژه پس از بارشهای سنگین برف در استان های گیلان و مازندران در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت ارائه شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور پس از ارائه این گزارش ، به وزیران راه و شهرسازی ، نیرو ، ارتباطات و فناوری اطلاعات و کشور دستور داد تا تمامی امکانات وزارتخانه های خود را برای تسریع در روند خدمت رسانی به مردم و کاستن از مشکلات ناشی از این  بارش ها بکار گیرند.

همچنین قرار شد محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز به عنوان نماینده رئیس جمهور و دولت، عازم منطقه شود و از نزدیک با مردم و مسوولان محلی گفت وگو و مشکلات را بررسی کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.