سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: فردی با مراجعه به کلانتری ۱۳۷ نصر شکایتی را با عنوان سرقت تحت پوشش مامور طرح کرد و پس از ثبت شکایت اولیه، پرونده برای رسیدگی تخصصی و شناسایی متهمان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: شاکی پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی اظهار داشت، ساعت ۲۱:۰۰ یکم دی ماه امسال با خودرو پرایدم در خیابان ستارخان در حال تردد بودم که راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ در حالی که چراغ ال‌ای دی پلیس برروی خودرو آن‌ها نصب بود راه مرا مسدود و خود را پلیس معرفی کردند و با نشان دادن سلاح کمری اش به بهانه ارتباط نامشروع با زنی که در خودرو ام بود، دو نفر از آن‌ها سوار خودرو من شده و در بین مسیر ضمن بازرسی من و اخذ کلیه مدارک و وجوه همراهم؛ همچنین اخذ رمز عابربانک و انتقال مبلغ ۵۰۰ هزار تومان از حسابم به حساب خود در نهایت مرا در بین راه با تهدید و ارعاب رها کرده و متواری شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تیمی از کارآگاهان تحقیقات میدانی را آغاز کردند، افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده مشخص شد خودرو به نام خانمی به نام سیما بوده و حساب بانکی به نام سامان- ن می‌باشد که تصاویر ایشان از بانک‌های اطلاعاتی استخراج و به رویت شاکی رسید.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت با بیان این که شاکی عکس سامان و برادرش به نام آرسام را به عنوان سارقان مسلح اموالش شناسایی و معرفی کرد، گفت: کارآگاه موفق شدند پس از شناسایی مخفیگاه متهمان هر دو مامور قلابی را دستگیر و در چهاردهم بهمن ماه همدست وی به نام آرمان را شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" گفت: در بازرسی از خودرو پژو ۲۰۶، تجهیزات پلیسی همچون چراغ ال‌ای دی پلیسی، دودستگاه بی سیم و یک قبضه سلاح کمری قلابی کشف شد.

وی تصریح کرد: در بازجویی بعمل آمده، هر سه متهم صراحتاً به بزه انتسابی معترف شدند.

سرهنگ دستخال با بیان اینکه هر سه متهم با دستور قضائی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار دارند، گفت: پلیسی برای شناسایی سایر سرقت‌ها و شاکیان احتمالی ادامه دارند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.