این مراسم را  رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان با همکاری شورای ملی هنری پاکستان عصر روز جمعه در شهر اسلام آباد برگزار کرد.

خانم «فردوس عاشق اعوان» دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور اطلاع رسانی به عنوان مهمان ویژه، «سید محمد علی حسینی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، «محمد رضا کاکا» رایزن فرهنگی ایران در اسلام آباد و خانم «فوزیه سعید» رئیس شورای ملی هنری پاکستان در این مراسم حضور داشتند.

دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در سخنرانی خود در این مراسم، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت که کشورش و جمهوری اسلامی ایران از روابطی دوستانه در تمام زمینه ها برخوردارند.

خانم فوزیه سعید رئیس شورای ملی هنری پاکستان نیز با اشاره به ریشه دار بودن روابط ایران و پاکستان به ویژه در حوزه های فرهنگی، بر ضرورت تعمیق همکاری های فرهنگی میان دو کشور تاکید کرد و آن را موجب شکل گیری هماهنگی بیشتری میان دو همسایه برشمرد.

وی افزود: مفتخریم که امروز و بار دیگر میزبان پخش فیلم های ایرانی هستیم، تولیداتی که همواره در رقابت های منطقه و بین المللی درخشیده و بسیاری از جوایز جشنواره های بزرگ جهان را از آن خود کرده است.

در پایان این مراسم فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی‌کیا محصول سال ۱۳۹۶، به نمایش در آمد و مورد استقبال قابل توجه علاقه مندان به سینمای ایران قرار گرفت.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.