امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم اجازه دهید چند نکته را مطرح کنم. اول اینکه به دوست خوبم اسکوچیچ تبریک می‌گویم و مطمئن هستم با آمدن او فوتبال ما به روزهای خوبش برمی‌گردد. او انسان و مربی بسیار خوبی است. از فدراسیون فوتبال و سازمان ورزش هم تشکر می‌کنم که مرا جزو گزینه‌ها قرار دادند.

وی افزود: مطلب دوم اینکه می‌گویند مسجد سلیمان شهر اولین‌هاست، راست می‌گویند. امروز یک فضای خوبی از کانون هواداران دیدیم و امروز هم فضای بسیار خوبی بود بنابراین باید لیاقت بهترین‌ها و بامعرفت‌ترین‌ها را به مسجد سلیمان بدهیم. من از آنها تشکر می‌کنم.

قلعه‌نویی در مورد بازی امروز خاطرنشان کرد: بازی تقریبا فیزیکی بود. نیمه اول بازی را خیلی خوب شروع کردیم. یکی دو موقعیت داشتیم که استفاده نکردیم. بعد مسجدسلیمان روی پرتاب اوت که قبلا تارتار از این حرکت ایراد می‌گرفت ایجاد موقعیت کردند و در نیمه دوم هم عملا نزدیک دروازه ما نشدند. تغییراتی که دادیم در گردش توپ و ایجاد موقعیت فکر می‌کنم شرایط خوبی را فراهم کردیم و یکی دو موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم. در مجموع از بازی و نتیجه راضی نیستم و از مسئولان استادیوم هم تشکر می‌کنم. زمین‌شان نسبت به سنوات گذشته بهتر شده بود. سالهای قبل زمین کیفیت آنچنانی که الان دارد،‌نداشت.

سرمربی سپاهان یادآور شد: علی قربانی از مهاجمان هدف ما است.اما از نظر روحی روانی افت کرده و نیاز به زمان و بازی دارد. خوب بازی کرد اما از موقعیتی که داشت استفاده نکرد. نیمه دوم نیمه‌ای بود که ما یک تجربه ۴۵ دقیقه‌ای داشتیم با تغییراتی که دادیم تیم‌مان خوب بازی کرد اما به گل نرسید. نظم دفاعی مسجدسلیمان بسیار خوب است. این تیم از نظر دفاعی ساختار خوبی دارد اما در نیمه دوم عملا ما حاکم میدان بودیم اما موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نیاز بود علی قربانی در بازی باشد، تصریح کرد: یکی از شما می‌گوید چرا هست و یکی می‌گوید چرا نیست. اجازه دهید مربی تصمیم بگیرد. مسجد سلیمان در خط دفاعی تجمع داشت. ما باید از کناره‌ها نفوذ می‌کردیم که واقعا موقعیت هم داشتیم. به تیر هم زدیم. در چند موقعیت هم بدشانسی آوردیم. تغییرات در نیمه دوم کفه ترازو را به نفع ما سنگین کرد اما بدشانس بودیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.