اشتباهات اوساگونا در نحوه جایگیری باعث شد که گل‌محمدی چند بار به او تذکر بدهد و در نهایت تصمیم به تعویضش گرفت. اگر چه این بازیکن از تعویض خود چندان راضی نبود.

* با توجه به اینکه استقلال در نیمه دوم زود به گل رسید جو ورزشگاه کاملا به سود این تیم بود و هواداران پرسپولیس بیشتر در سکوت نظاره‌گر بازی بودند.

* اعتراض‌های فرهاد مجیدی به داور باعث شد بیژن حیدری تصمیم بگیرد به او کارت زرد نشان دهد. در این لحظه هواداران استقلال به شدت به تشویق این مربی پرداختند. سرمربی استقلال در ادامه خیلی کم به داور اعتراض کرد.

* مهدی قائدی بعد از اینکه تعویض شد مجبور شد از سمت دیگر زمین و از جلوی هواداران پرسپولیس از زمین بیرون برود. جالب اینکه پرسپولیسی‌ها از تعویض او استقبال کردند و در مقابل تماشاگران استقلال متعجب شدند! شماره 10 استقلال به شدت از سوی تماشاگران تیمش موقع رفتن به سمت نیمکت تشویق شد.

* در 30 دقیقه پایانی بازی افشین پیروانی و حمید مطهری پشت سر گل‌محمدی ایستاده بازی را نظاره‌گر بودند.

* ارسلان مطهری در دقیقه 85 مسابقه سمت هواداران رفته و از آنها خواست با شور و هیجان بیشتری آنها را تشویق کنند که در این لحظه کل سکوهای استقلالی به تشویق این بازیکن پرداختند.

* در پایان بازی, روزبه چشمی با عصبانیت شروع به اعتراض به بازیکنان استقلال که این صحنه با عکس‌العمل شدید بهزاد غلامپور همراه بود. مربی دروازه‌بانان استقلال زمانی که دید جشمی با پرخاشگری با بازیکنان رفتار می‌کند, , با او برخورد تندی کرد. به نظر می‌رسد غلامپور قصدی برای زدن به صورت چشمی نداشت و بازیکن استقلال به یک باره در حالتی قرار گرفت که دست غلامپور با او برخورد کرد.

* هواداران پرسپولیس در پایان بازی در حالی خوشحال بودند که تماشاگران استقلال با ناراحتی ورزشگاه آزادی را ترک کردند.

* هواداران استقلال در حالی ورزشگاه را ترک می‌کردند که نسبت به تعویض مهدی قائدی انتقاد می‌کردند.

* روزبه چشمی، بهزاد غلامپور و محمد دانشگر از شدت ناراحتی کنار زمین بودند و به بطری لگد زدند.

* فرهاد مجیدی در پایان و با وجود توقف تیمش، با بازیکنان پرسپولیس دست داد.

* میلیچ بازیکن خارجی استقلال برای دقایقی پس از پایان بازی همچنان از شدت ناراحت وسط زمین نشسته بود.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.