«فدا محمد ناشاد» امروز در شهر "لاهور" مرکز ایالت پنجاب پاکستان با «محمد رضا ناظری» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران دیدار و مراتب همدردی و تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش وی در تهاجم آمریکا را ابلاغ کرد.

وی با ادای احترام به مقام والای شهید سلیمانی و سایر شهدای مقاومت گفت: فرمانده نیروی قدس که از مسئولان ارشد نیروهای مسلح ایران اسلامی بود در راه حق توسط دشمنان اسلام به درجه شهادت نائل آمد.

این مقام پارلمانی پاکستان تاکید کرد: دشمنان اسلام به ویژه قاتلان شهید سلیمانی هرگز از عواقب این اقدام ضدبشری و نتایج اقدام شنیع خود در امان نخواهند ماند.

وی در این نشست با ابراز خرسندی از روابط نزدیک جمهوری اسلامی ایران و پاکستان، بر افزایش همکاری ها میان مسئولان پارلمانی و فرهنگی از جمله تلاش های موثر جهت توسعه مناسبات میان مردم دو کشور تاکید کرد.

اواخر ماه گذشته هیات هشت نفره شورای همبستگی ملی، شامل ائتلافی از ۳۵ حزب سیاسی و مذهبی پاکستان به ریاست دبیرکل این شورا با هدف همدردی با مردم ایران به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی، به جمهوری اسلامی ایران سفر کرد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد روز جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.