سخنگوی قوه قضاییه درباره عیسی شریفی گفت: خبر مربوط به آزادی او دروغ است و خوب نیست من مرتبا برخی اخبار را تکذیب کنم. این پرونده کیفرخواست خورده و  رسیدگی آن در دست دادگاه است و جلسات در حال برگزاری در سازمان قضایی نیروهای مسلح است. با صدور رای، نتیجه دادگاه اطلاع داده خواهد شد.

سخنگوی قوه قضاییه درباره بازداشت تعدادی از جاسوسان امریکا گفت: دشمنی امریکا مصادیق متعدد در ۴۰ سال اخیر دارد. به لطف خدا و با هوشیاری مردم و با توانمندی بخش‌های امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی، در هیچ کدام از زمینه ها توفیق مدنظر امریکا به دست نیامده و با هوشیاری مردم و حضور مقتدرانه نیروهای مسلح ما، امریکا سیلی خورد.

او ادامه داد: جواسیس امریکا و رژیم صهیونیستی شناسایی و دستگیر شده‌اند که سال گذشته نمونه ای از ضربه محکم به سرویس جاسوسی امریکا زده شد. یکی از جاسوسان هسته ای به نام امیر رحیم پور که جاسوس سیا بود و دستمزدهای کلان گرفته بود مورد شناسایی قرار گرفت، دستگیر و به اعدام‌ محکوم شد که حکم او در دیوان عالی کشور تایید شد و به زودی اجرا می‌شود.

همچنین دوجاسوس ایرانی دیگر سازمان سیا که در قالب یک بنیاد خیریه فعال بودند به ۱۵ سال حبس محکوم شده اند که هنوز حکم قطعی نیست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.