حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه در دومین روز همایش سراسری فرماندهان بسیج که صبح امروز در سالن ۵ آذر سازمان بسیج برگزار شد، با بیان اینکه اگر مومنان در جهت یاری خدا قدم بردارند، خداوند وعده پیروزی به آنان داده است، اظهار داشت: در شرایط فعلی کشورمان، ایستادگی و مقاومت مهمترین رمز در جهت پیروزی مقابل استکبار جهانی است و یقینا اگر از مسیر اصلی انقلاب اسلامی خارج شویم و با دشمن سازش کنیم، قطعا محکوم به شکست خواهیم بود.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم در پیروزی کشورمان در مقابل استکبار جهانی نقش مهمی ایفا کنیم، باید به وعده الهی عمل کنیم و در تقابل با دشمنان خدا باشیم و برای این کار، نیاز است کشورمان روز به روز مسیر پیشرفت، توسعه و قوی تر شدن را طی کند.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی با طراحی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تلاش کردند که بقای خود را در سطح منطقه قوت ببخشند، تاکید کرد: در حال حاضر دشمنان انقلاب اسلامی از طریق تاکتیک‌های جنگ نرم، جنگ نیمه سخت و سخت، تمام تلاش خود را برای بقای خود انجام می دهند اما باید بدانند که شهادت حاج قاسم سلیمانی، عاملی برای رسیدن آنان به اهدافشان نیست، بلکه اهداف این شهید بزرگوار همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه در ادامه با اشاره به اینکه مسیر ترامپ، مسیر سرعت بخشی به فروپاشی آمریکاست، افزود: آمریکایی برای بقای خود دست به هر کاری می زند اما ترامپ، به عنوان رئیس جمهور این کشور با تمام توان، تمام ریسک ها را انجام ممی دهد ولی همین عنصر خطرناک و تروریست، عاملی برای فروپاشی شیطان بزرگ خواهد بود.

حجت الاسلام طائب در پایان با اشاره به تجمعات باشکوه اعتراضی مردم عراق نسبت به حضور نظامی آمریکا در این کشور اظهار داشت: در روزهای گذشته شاهد اعتراضات گسترده با جمعیت باشکوه در کشور عراق علیه مواضع نظامی آمریکا در این کشور بودیم اما دشمنان انقلاب اسلامی تلاش کردند با سانسور این واقعه، آن را خنثی کنند.

سردار نقدی: ترور شهید سلیمانی از اثرات مذاکره با آمریکا بود

هم‌چنین سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این همایش با بیان اینکه ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکایی‌ها، حرکت مقاومت و انقلاب اسلامی را در مدار جدیدی قرار داد، اظهار داشت: ما در طول سال های گذشته به ندرت شاهد مواجهه مستقیم با آمریکای جنایتکار بودیم، اما ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس که نقش عمده ای در نابودسازی گروهک‌های تروریستی داعش در عراق و سوریه داشت، باعث شد که یک سیلی به آمریکا بزنیم و مراکز نظامی این کشور خبیث در عراق را مورد هدف قرار دهیم. این نشان می‌دهد که در همه شرایط، آماده مقابله با شیطان بزرگ هستیم.

وی ادامه داد: در طول سال‌های گذشته آمریکا از طرق مختلف از جمله  از طریق رژیم بعث عراق به فرماندهی صدام، تقویت گروهک‌های منافقین و ضدانقلاب و ... تلاش کرده که ضرباتی به پیکره انقلاب اسلامی وارد کند اما با شکست مواجه شد.

سردار نقدی تاکید کرد: مذاکرات برجام و مذاکره با امریکا در طول سال‌های گذشته، بی نتیجه بوده است. ترور شهید حاج قاسم سلیمانی هم یکی از اثرات مذاکره با آمریکا بوده است، چرا که هرگاه با زبان غیرمقاومت با دشمن صحبت کردیم، ضربه خوردیم و این باعث شد که جسارت دشمنان انقلاب اسلامی بیشتر شود. متاسفانه برخی از گروه‌های سیاسی داخلی، همچنان حرف از مذاکره می زنند و این در حالی است که آمریکای جنایتکار، هرگز اهل عمل به هیچ عهدنامه بین المللی نیست.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان دادیم که با دست‌های خالی هم دارای نیروی مردمی عظیم و شکست ناپذیر در برابر دشمن هستیم. در حال حاضر با تقویت بنیه دفاعی و نظامی، نشان دادیم که در برابر هرگونه تجاوز خارجی به خاک کشورمان، قدرت پاسخگویی قاطع داریم.

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج اصلی ترین نیروهای مقابله با آمریکا و استکبار جهانی هستند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم که روز به روز باعث رشد و توسعه سپاه و بسیج در کشور شویم تا بتوانیم برای مقابله با هرگونه تجاوز خارجی، آماده باشیم و برای این کار، باید بهترین ها را در سپاه و بسیج به عنوان نهادهای انقلابی، بکار بگیریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.