پس از نزدیک به دو هفته گمانه زنی و خبرهای ضد و نقیضی که در مورد آنتونی استوکس منتشر می شد، این مهاجم ۳۱ ساله با اعلام باشگاه پرسپولیس به این تیم پیوسته و از بازی هفته هجدهم لیگ نوزدهم در دسترس یحیی گل محمدی قرار خواهد گرفت.

استوکس در لیگ هجدهم یکی از خریدهای پر سر و صدای تراکتور بود و نمایش بسیار خوبی با این تیم در نیم فصل اول مسابقات داشت و در ۲۳ بازی برای این تیم ۱۱ گل به ثمر رساند، ولی به یکباره تصمیم به ترک ایران گرفت و با باشگاه آدانا اسپور ترکیه به توافق رسید؛ جایی که موفقیتی برای او به همراه نداشت و حالا او می خواهد با بازگشت به لیگ ایران و حضور در ترکیب پرسپولیس بار دیگر به روزهای اوجش بازگردد.

بی شک بهترین دوران آنتونی استوکس که در ۱۷ سالگی پدیده آرسنال به شمار می رفت، در تیم سلتیک اسکاتلند رقم خورد، که او به همراه گری هوپر، زوجی وحشتناک را برای رقیبان تشکیل داده بود و ۶ فصل برای این تیم به میدان رفت.

حالا و پس از روزها گمانه زنی در مورد حضور استوکس در پرسپولیس، این باشگاه به صورت رسمی از خرید جدیدش رونمایی کرده است و این مهاجم روز آینده از دوبی به تهران سفر خواهد کرد تا در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کند.

در حال حاضر، یحیی گل محمدی، علی عیلپور، مهدی عبدی و اوساگوآنا را به عنوان سه مهاجم هدف در دسترس دارد ولی از بازی هفته آینده صنعت نفت آبادان، این بازیکن نیز به سایر بازیکنان تیم پرسپولیس اضافه می شود و می تواند در صورت جلب رضایت یحیی گل محمدی در سه بازی حساس و تعیین کننده سرخپوشان برابر استقلال، سپاهان و شهر خوردو که می تواند تاثیر زیادی در تعیین قهرمان لیگ داشته باشد، در ترکیب اصلی تیم حضور داشته باشد.

نیم فصل اول رقابت های لیگ نوزدهم در شرایطی برای پرسپولیس خاتمه یافت که آنها در روزهایی که علیپور هم گلزنی را فراموش کرده بود و به سختی گل می زد، با مشکل در اختیار داشتن   یک تمام کننده تمام عیار روبرو بود و حالا با توجه به توانایی هایی که مهاجم ۳۱ ساله پرسپولیس در کارنامه دارد و بازگشت علیپور به روند گلزنی، هم مدیران باشگاه و هم هواداران پرسپولیس لحظه شماری می کنند تا نمایش این بازیکن را در راس خط هجومی تیمشان تماشا کنند و منتظر زوج سازی او با دو مهاجم دیگر یعنی اوساگوآنا و علیپور باشند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.