تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر امروز (یکشنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: بازی سنگینی برای دو تیم بود. چیزی که مشخص بود، بازی درگیرانه و پرس خوب از دو تیم بود. گل‌های به موقع و زیبایی زدیم. بازی جذابی بود و هر دو تیم دوست داشتند برنده شوند. بازیکنان دو تیم، کارهای فنی خوبی انجام دادند. خدا را شکر با غیرت بازیکنان و حمایت هواداران این سه امتیاز حساس را گرفتیم. تراکتور مدعی قهرمانی و از لحاظ بازیکن، از بهترین تیم‌های لیگ است. این برد تقدیم به هوادارانمان که در این سرما ما را تشویق کردند. همچنین این برد مبارک پرسپولیسی‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان که نباید آن‌ها را فراموش کرد.

او ادامه داد: فرصتی برای آماده‌سازی نداشتیم و با دو بازی دوستانه برابر بادران در زمین خیلی بد و دیدار برابر نفت مسجدسلیمان در آب و هوای سخت به این دیدار آمدیم. خیلی نگران بودم اما خدا را شکر برنده خارج شدیم.

گل‌محمدی افزود: همه اعضای تیم در دفاع و حمله نقش دارند. از همه بازیکنان هجومی خواستم که در انتقال توپ نقش داشته باشند. آن‌ها قوی و با غیرت هستند و باید از لحاظ دهنی به این بلوغ برسند. نفرات هجومی خوبی داریم و دوست دارم همه در گلزنی شرکت کنند. ترابی نیم‌فصل اول خوبی داشت و گل اول ما به خاطر قدرت انتقال و حفظ توپ ترابی بود.

او درباره کارت‌های پرشمار پرسپولیس گفت: حساسیت بازی روی عملکرد دو تیم تاثیرگذار بود. داور برای کنترل کردن بازی کارت زیادی داد که آن‌ها درست بودند. به بازیکنانم گفتم کارت الکی نگیرید زیرا بازی‌های مهمی از جمله داربی را پیش رو داریم.

گل‌محمدی در خصوص عملکرد اوساگونا گفت: فرصت برای این که تمرین و بازی خوب تدارکاتی داشته باشیم کم بود. این که تاثیر زیادی در ۱۲ روز داشته باشم، واقعا انتطار زیادی است. روی پاس‌ها و کارهای ترکیبی اوساگونا کار خواهیم کرد و بازی به بازی بهتر می‌شویم. از لحاظ تیمی و تاکتیکی کار داریم و باید بیشتر کار کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.