ابراهیم نصری شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اعلام راهداران و تصاویر دوربین‌های نظارتی هم اکنون بارش برف جاده‌های شهرستان‌های قوچان، مشهد، بینالود (طرقبه شاندیز)، سرخس، کلات و محدوه سنگ بست در جاده فریمان - مشهد را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با اشاره به بارش باران در جاده‌های شهرستان تربت‌جام ادامه داد: مه گرفتگی در جاده‌های باغچه - نیشابور، باغچه - تربت‌حیدریه، باغچه - مشهد، محدوده کله مل در جاده تربت‌جام - صالح آباد و گردنه مزداوند در جاده مشهد - سرخس موجب کاهش دید افقی رانندگان در این مناطق شده است.

روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته نیز نیمه جنوبی خراسان رضوی تحت تاثیر بارش برف بود که منجر به بسته شدن برخی جاده‌های استان شد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی موج جدید بارش‌ها با شدت کمتر طی امروز و فردا نیمه شمالی استان را دربرمی‌گیرد.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

این استان علاوه بر ۵۱ گردنه به طول ۵۴۵ کیلومتر در جاده‌های بین شهری، ۱۷۲ گردنه به طول ۵۷۴ کیلومتر در جاده‌های روستایی و ۱۳۶ محل کولاک و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.