زینب سلیمانی، روز پنچ‌شنبه، در مراسم یادبودی که به مناسبت شهادت سپهبد سلیمانی در جنوب لبنان برگزار شد، تاکید کرد خون‌های شهدا، اکنون تبدیل به شمشیر ذوالفقاری شده که به دشمنان حمله‌ور می‌شود.

دختر سردار شهید سلیمانی در این‌باره گفت: «دستان شهدای جبهه مقاومت به شمشیر ذوالفقار برنده‌ای تبدیل شده که به سمت دشمنان گرفته شده و می‌گوید که بُکشید، بُکشید، بُکشید تا دستان ما به ذوالفقاری برای یاری اسلام تبدیل شود».

وی طی سخنرانی‌ای که در مراسم یادبود پدرش در منطقه ضاحیه جنوبی برگزار شد، افزود: «من به نام قاسم سلیمانی و ندای حق و دین پیش شما آمده‌ام. ندای فُزتُ و ربّ الکعبه. رزمندگان جنوب لبنان به ما شهامت دادند. دشمنان ما نمی‌خواهند که جوانان ما جسور باشند، اما شما نمی‌گذارید دشمنان به اهداف شوم خود برسند».

او در این مراسم که به همت بخش امور زنان حزب‌الله برگزار شد، تاکید کرد: «شهدای شما و ما، یعنی شهدای اسلام، افرادی هستند که از اسلام و ارزش‌های آن و ارزش‌های امام خمینی و امام خامنه‌ای تا ابد صیانت کردند. شما سربازان اسلام و محافظان آن هستید. شما سربازان امام خمینی هستند. شما انقلاب هستید و با شما دل‌های خانواده‌های شهدا آرام می‌شود».

زینب سلیمانی در نهایت تاکید کرد: «عشق حسینی شما و خون شهدای شما و عشق شما به انقلاب و شعار مرگ بر اسرائیل و جسارت شما و عزم و اراده مبارزان شما، اراده ما را دوچندان کرد».

سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر هم‌رزمان ایشان، طی حمله‌ای ناجوانمردانه به دست تروریست‌های آمریکایی، به شهادت رسیدند. این اقدام تروریستی آمریکا که در ۱۳ دی رخ داد، در حالی صورتی گرفت که شهید سلیمانی به دعوت مقامات عراقی به این کشور سفر کرده بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.