«محمد مهدی نبی» روز یکشنبه در گفت‌ وگویی با سایت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: طبق ماده ۴ اساسنامه فیفا و ماده ۱۳ کنفدراسیون فوتبال آسیا نباید تبعیضی برای کشورهای شرکت کننده در مسابقات قائل شود و تصمیمی که برای لغو میزبانی تیم‌های ایرانی در این رقابت‌ها گرفته شده درست نیست. موضع باشگاه پرسپولیس همان حرفی است که مدیرعامل باشگاه زده و در صورتی که پرسپولیس میزبان نباشد از آسیا کنار می‌کشیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: در سال‌های اخیر ایران میزبان بسیاری از مسابقات مهم و معتبر بوده است و میزبانی ایران مثال زدنی بوده است. اگر قرار باشد چنین تصمیمی گرفته شود باید در اروپا فرانسه و اسپانیا همیشه محروم شوند.

 نبی اظهار داشت: پرسپولیس خانه یحیی گل محمدی است و حضور او در پرسپولیس غنیمتی بزرگ محسوب می‌شود.

وی افزود:تعطیلات زیاد بود و این کار گل‌محمدی را سخت می‌کند اما او تجربه زیادی دارد و می‌تواند شرایط و بستر خوب را برای موفقیت پرسپولیس در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فراهم کند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: هواداران پرسپولیس همیشه حامی و پشتیبان این تیم بوده‌اند و به طور حتم باز هم از تیم محبوبشان حمایت می‌کنند تا بتوانیم

نبی تصریح کرد: برای حضور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس فشاری در کار نبود و انصاری‌فرد تلاش کرد تا این اتفاق رخ دهد و در فوتبال حرفه‌ای چنین اتفاقاتی شکل می‌گیرند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.