شاگردان «زین الدین زیدان» شنبه شب در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» میزبان شاگردان «یولن لوپتگی» بودند و این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست داده و صدر نشین شدند.

«کاسمیرو» در دقایق ۵۷ و ۶۹ هر ۲ گل تیم رئال مادرید را درون دروازه حریف جای داد و سه امتیاز این دیدار خانگی را به حساب تیم خود گذاشت.

 تصویر دومین گل کاسمیرو

کهکشانی‌ها  با کسب هر سه امتیاز این دیدار ۴۳ امتیازی شده و صدر نشین شدند.

بازیکنان تیم سویا نیز با قبول پنجمین شکست این فصل خود با ۳۵ امتیاز همچنان در جایگاه چهارم جدول رده بندی لالیگا باقی  ماندند.

رئال مادرید پس از قهرمانی در سوپر جام اسپانیا امشب به سویا رفت. در نیمه نخست هواداران برخلاف انتظار بازی زیبایی را از بازیکنان ۲ تیم شاهد نبودند و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و خطر جدی بر روی دروازه‌ها ایجاد نشد.

مهم ترین اتفاق این نیمه در دقیقه ۲۹  افتاد در این دقیقه «لوک دی یونگ» مهاجم تیم سویا دروازه رئال را گشود اما داور این گل را پس از بازبینی و بررسی VAR  به علت خطا بر روی مدافع کهکشانی ها رد کرد و نپذیرفت.

نیمه دوم با حملات گسترده کهکشانی ها بر روی دروازه میهمان آغاز شد. آنان با در اختیار گرفتن توپ و میدان کنترل بازی را دردستان خود داشتند.

در دقیقه ۵۷ «کاسمیرو» گل اول رئال را درون دروازه سویا جای داد و به صبر بازیکنان برای گلزنی پایان داد.

 گل دیونگ به رئال که پذیرفته نشد

دردقیقه ۶۴ دی یونگ یک بار دیگر برای سویا گلزنی کرد و برخلاف بار اول این بار گلش پذیرفته شد تا بازی مساوی شود اما خوشحالی بازیکنان این تیم فقط ۵ دقیقه دوام داشت.

در دقیقه ۶۹ کاسمیرو برای بار دوم دروازه سویا را گشود. او این بار با ضربه سر زیبا  دروازه حریف را گشود و تیمش را  باز هم  پیش انداخت، این  نتیجه تا پایان این دیدار بدون تغییر باقی ماند تا کهکشهانی ها دوازدهمین پیروزی خود را جشن بگیرند.

پیش از این دیدار آلاوز دردیداری خارج از خانه با نتیجه یک برصفر لوانته را شکست داد.

این درحالی است که لگانس در نخستین دیدار هفته بیستم لالیگای اسپانیا شب گذشته با نتیجه ۳ برصفر مغلوب ختافه شد.

بارسلونا درآخرین دیدار این هفته فردا شب با گرانادا دیدار خواهد کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.