سردار علی فدوی در آیین رونمایی از رادیو انقلاب، «صدای گفتمان انقلاب اسلامی و اتحاد ملی» اظهار داشت: در طول تاریخ هیچ مقطعی وجود ندارد که مستکبرین جهان بر سر دشمنی با انقلاب اسلامی ایران اتحاد نکرده باشند و بعد از پیروزی انقلاب همه توان خود را برای جنگ با ایران اسلامی به کار گرفتند. شیطان بزرگ اتحادی علیه ما به‌وجود آورد تا اسلام را از میان بردارد. در مقابل ما نیز رشد کردیم و اقتدار خود را حفظ کردیم. ممکن است در بخش‌هایی دولت آمریکا از جلوتر باشد، اما قطعا اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ایران بیش از حد تصور دشمنان ماست.

جانشین فرمانده سپاه در ادامه گفت: تنها انقلاب اسلامی ایران است که می‌تواند آمریکا را تهدید کند و این تهدید را نیز عملی کند و نمونه آن را در روزهای اخیر دیدیم. جبهه حق انقلاب اسلامی با سربلندی می‌تواند بگوید که به تکالیف خود نسبت به خداوند عمل کرده است و پیروزی‌هایی را بدست آورد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: ما باید در نهایت توان خود به وظایف خود عمل کنیم تا خداوند نیز از ما حمایت کند. از طرفی مردم امر امام به عنوان شاخص و تراز راه پذیرفته‌اند و پیروزی‌های بدست آمده مرهون همین اعتقاد است.

سردار فدوی در ادامه افزود: حضور بیش از ۵۰ میلیون نفر در ایران و سایر کشورها و شهرهای دنیا نشان از پیروزی جبهه مقاومت است و این بیش از آنکه مایه سوگواری باشد، مایه سرور قلبی ماست. شهادت حاج قاسم سلیمانی به نوعی تجسم کننده پیروزی امام حسین (ع) در روز عاشورا است. همه جبهه کفر هم تلاش‌های خود را کردند تا این حادثه را کمرنگ کنند، اما نتوانستند. معاندان در ایام فتنه همه تلاش خود را کردند تا همه مردم را به خیابان‌ها بکشانند، اما هرگز موفق نشدند. اما جبهه حق بارها ثابت کرد که مردم در مسیر انقلاب اسلامی هستند و نمونه آن را در تشییع شهید حججی و شهید حاج قاسم سلیمانی دیدیم.

وی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی یک کلمه بیشتر و یک کلمه کمتر از اسلام ندارد و همه آن‌ را در کلام امام خمینی (ره) می‌بینیم. همه مردم چیزی را می‌خواستند که امام راحل می‌خواست و همان چیزی را می‌گفتند که امام راحل می‌گفت. همین یکپارچگی و وحدت کلمه رمز پویایی انقلاب اسلامی ایران است. وحدت کلمه در هر شرایطی پیروزی آفرین است همین امر بعد از ۴۱ سال ما را به این‌جا رسانده است. آمریکایی که با ترور شهید سلیمانی عملا رودررو با ما قرار گرفته است با وحدت کلمه ما به زانو درآمد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.