این ملی پوش سابق فوتبال ایران که با حضور مارک ویلموتس در ایران به عنوان دستیار وی برگزیده شد و در ماه های گذشته یکی از مهم ترین شهود بر اتفاقات پیرامون تیم ملی بوده است، برای حضور در یک دوره کوتاه مربیگری به اروپا سفر کرد.

هاشمیان که باوجود اخراج مارک ویلموتس، در ماه های گذشته حضور دائمی در مرکز تیم های ملی فوتبال ایران داشته و کار را پیش می برده، در انتظار انتخاب سرمربی تیم ملی و روشن شدن تکلیف ادامه همکاری خود با تیم ملی نیز هست.

او که مدارج مختلف مربیگری را طی کرده و همچنین سال ها سابقه بازی در فوتبال آلمان را دارد، از مهم ترین ذخایر فوتبال ایران به شمار می آید که ممکن است برخی تغییر و تحولات و انتخاب ها، مانع از ادامه کار او در سمت قبلی در تیم ملی بشود.

در حال حاضر فدراسیون فوتبال ایران موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی برای رقابت های مهم پیش رو در مرحله مقدماتی دور اول جام جهانی را تبدیل به پروژه ای کرده که مدت طولانی به طول انجامیده و تصمیم نهایی درباره آن گرفته نشده است.

این که هاشمیان به ایران برمیگردد یا نه و به کار خود ادامه خواهد داد یا خیر، به تصمیم فدراسیون فوتبال ایران برای انتخاب سرمربی بعدی برمی‌گردد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.