محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در پیام هایی جداگانه خطاب به «محمدجواد رسولی محلاتی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان و همچنین حجت الاسلام و المسلمین «ناطق نوری»، حجت الاسلام و المسلمین «شهیدی»، عباس آخوندی و بیت مرحوم آیت الله «محمدهاشم رسولی محلاتی» درگذشت این استاد حوزه و دانشگاه و از یاران صدیق و همراه امام و رهبری را تسلیت گفت و از خداوند متعال برای ایشان شادی روح و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجرا مسئلت کرد.

همچنین اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت آیت‌الله سید هاشم رسولی محلاتی، این روحانی انقلابی را از مبارزین دوران ستمشاهی و یاران صدیق امام و رهبری برشمرد که عمر با برکت خود را در راه خدمت به مردم، انقلاب و نظام اسلامی صرف کرد

متن پیام تسلیت اسحاق جهانگیری به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم مبارز و وارسته آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی موجب تاسف و تاثر گردید.

این روحانی انقلابی که از مبارزین دوران ستمشاهی و از یاران صدیق امام و رهبری بود، عمر بابرکت خود را در راه خدمت به مردم، انقلاب و نظام اسلامی صرف نمود.

ضایعه فقدان این عالم متقی را به خانواده، فرزندان و بستگان محترم آن فقید سعید به خصوص جناب آقایان علی اکبر ناطق نوری، سید محمد علی شهیدی و عباس آخوندی، شاگردان و علاقه مندان ایشان صمیمانه تسلیت می گویم. از خداوند بزرگ برای آن مرحوم رحمت و غفران واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان معزا صبر و اجر مسالت دارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رییس جمهور

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.