«مارکو روبیو»، سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در حساب کاربری خود در توئیتر، در اظهاراتی خصمانه و ضدایرانی در واکنش به هدف قرار گرفتن پایگاه‌های آمریکا توسط موشک‌های ایرانی مدعی شد که توانایی‌های آمریکا به رئیس جمهور این کشور فرصت کافی را برای ارزیابی حمله ایران و اتخاذ یک تصمیم قاطع می‌دهد.

این سناتور جمهوری‌خواه آمریکا با هدف سرپوش گذاشتن بر ابعاد و نتایج روانی حملات موشکی ایران علیه پایگاه‌های نظامی کشورش در عراق مدعی شده که ایالات متحده برای این نوع حمله آماده شده بود و نیازی به تصمیمات عجولانه درباره واکنش مناسب به این حمله نیست.

روبیو که به مواضع خصمانه و ضدایرانی خود همواره معروف است، همچنین در اظهارات توئیتری خود در واکنش به حملات موشکی ایران مدعی شده که ما طیف متنوعی از گزینه‌ها را در دسترس داریم و برای تصمیم گیری درباره گزینه مناسب با صبر و حوصله عمل خواهیم کرد.

این ادعاهای سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در واکنش به حملات موشکی بامداد گذشته جممهوری اسلامی ایران علیه پایگاه‌ها و مواضع نظامیان آمریکایی در عراق صورت گرفته است.

حمله موشکی اخیر ایران علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق در واکنش به اقدام تروریستی این کشور علیه «سردار حاج قاسم سلیمانی» و همراهان وی صورت گرفت و به گفته یک منبع آگاه تا کنون ۸۰ کشته از سوی نظامیان آمریکایی برجای گذاشته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.