شایعه تهدید بمب‌گذاری باعث تخلیه شدن تمام دفاتر انجمن صنفی هنرپیشگان سینما و هنرمندان رادیو و تلویزیون آمریکا«SAG-AFTRA» در شهرهای نیویورک و لس‌آنجلس شد.

حضور تیم‌های خنثی‌سازی بمب جلوی ساختمان اتحادیه هنرپیشگان آمریکا به دنبال تهدید بمب‌گذاری

ساختمان‌های اتحادیه هنرپیشگان که هر دو در مناطق شلوغ هر دو شهر نیویورک و لس‌آنجلس  واقع شده‌اند، به دلیل بررسی پلیس در مورد تهدید بمب‌گذاری، برای تمام روز بسته شدند.

پم گرین والت، سخنگوی انجمن در بیانیه‌ای به رسانه‌ها گفت: من می‌توانم تأیید کنم که ما تهدیدی جدی دریافت کرده‌ایم. ما این تهدید را جدی گرفتیم و دفاتر لس‌آنجلس و نیویورک را تخلیه کردیم و در حال بررسی صحنه و موقعیت هستیم.

همچنین پلیس لس‌آنجلس به ایندی‌وایر گفت که این تهدید در ساعت ۱۱ و ۴۶ دقیقه صبح به صورت تماس تلفنی به بلوک ۵۷۰۰ بلوار ویل‌شایر در لس‌آنجلس صورت گرفته بود. البته پلیس مشخصا عنوان نکرد که کدام ساختمان هدف این تهدید بوده است.

«SAG-AFTRA» اتحادیه و انجمن هنرپیشگان سینما و تلویزیون و هنرمندان رادیو تلویزیون آمریکا شامل ۱۶۰ هزار عضو از هنرمندان رشته‌های «هنرپیشگی» «گویندگی» «حرکات موزون» «دی‌جِی‌ها» «خبر نویسان» «سردبیران خبری» «مجریان برنامه‌های رادیو تلویزیونی» «عروسک‌گردان‌ها» «صدابرداران» «خواننده‌ها» «بدلکاران» «هنرمندان تقلیدصدا» و دیگر حرفه‌های رسانه‌ای می‌شود. «SAG-AFTRA» با این تعداد عضو بزرگ‌ترین اتحادیه هنرمندان در جهان محسوب می‌شود.

وی گفت که مأموران امنیتی ساختمان پس از اعلام این تهدید، بلافاصله تخلیه محل را آغاز کردند. البته سایت «تی‌ام‌زی» گزارش کرده که از زمان اقدام ترامپ و افزایش تنش بین ایران و آمریکا چندین مورد تهدید امنیتی برای ساختمان‌های اتحادیه هنرمندان آمریکا روی داده است.

پ.ن: نکته جالب توجه در این خبر اینکه دیروز رسانه‌های خبری تا ساعاتی پیش از برگزاری مراسم جوایز سینمایی «گلدن گلوب» نوشته بودند که اقدامات امنیتی در سطح سال‌های گذشته است و هیچ‌گونه تمهیدات بیشتر امنیتی برای این دوره در نظر گرفته نشده است حال اینکه در پاراگراف انتهایی همین خبر آمده که این رویداد پس از آن روی داده که دیروز در مراسم جوایز «گلدن گلوب» که در «بِوِرلی هیلز» لس‌آنجلس برگزار شد بخاطر تنش بین ایران و آمریکا، با افزایش شدید تمهیدات امنیتی همراه بود!

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.