سیدمحمدصادق خرازی یک سال پیش در بخشی از برنامه تلویزیونی بدون توقف، خاطره ای از سردار سلیمانی تعریف کرده بود که این روزها مجددا در فضای مجازی بازنشر شده است.

خرازی درباره سردار سلیمانی و نفوذ او در منطقه، گفته بود:«اسرائیلی ها در سی سال گذشته هرکاری خواستند کردند. به صنایع اتمی عراقی ها حمله کردند، صدام حسین هیچ کاری نکرد. یک هواپیمای مصری را زدند و ۴۰ متخصص مصری را مثل برگ خزان زمین ریختند، مصر لب ترنکرد. به بعضی از مناطق نظامی عربستان حمله کردند، عربستانی ها لب تر نکردند. کشتی ترکیه را زدند، ۱۲ نفر از نظامیان این کشور را نابود کردند، ترکیه حرف نزد.

وی ادامه می دهد: ارتفاعات جولان را گرفتند، سوریه حافظ اسد و سوریه بشاراسد هیچ کاری نتوانست بکند. اما چند منطقه ما را بمباران کردند و حاجی اینجا حاجی بودنش را نشان داد. حاج قاسم سلیمانی ساعت چهار بعداز ظهر فرمان حمله به تمام پایگاه های اسرائیل را می دهد که مناطق ما را زده بودند. ساعت حدود هفت یا هشت بعداز ظهر به رئیس ستاد ارتش روسیه در سوریه پیغام می دهد و می گوید: «قسم می خورم، به والله اگراسرائیلی ها بخواهند این حملات را جواب بدهد، فردا تل آویو و اورشلیم را با موشک هایم با خاک یکسان خواهم کرد.»

خرازی گف: ساعت ۹ شب این پیغام برای اسرائیلی ها رفت. ساعت ۴ صبح بشار اسد و سید حسن نصرالله دنبال حاجی می گشتند و حاجی را از خواب بیدار کردند. گفتند اسرائیلی ها پیغام دادند که «شتر دیدی ندیدی، ما هیچ کاری به نیروهای ایرانی نداریم، فقط به ۴۰ کیلومتری مرز ما نزدیک نشوید.»

همین حرف را هم آقای نتانیاهو به آقای پوتین زده است. این یعنی چه؟ این یعنی قدرت. یعنی ایران. مگر می شود امنیت را گدایی کرد؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.