در یکی از خبرهای منتشر شده در کانال تلگرامی خبرآنلاین( و نه نسخه سایت اصلی) خبری به نقل از یورونیوز منتشر شد که در آن از تعبیر"کشته شدن" برای این سردار ملی ما استفاده شده بود. روال حرفه ای رسانه ها این است که به هنگام اقتباس خبر از منابع دیگر، رعایت حداکثر امانت را  بکنند و در این مورد نیز این اقدام به لحاظ حرفه ای قابل مناقشه نیست. معهذا مسئول مربوطه با تشخیص اینکه در شرایط حاضر ممکن است این لفظ مورد سوتفاهم قرار گیرد به فاصله چنددقیقه ، خبر مزبور از کانال حذف شده است.

متاسفانه از چندساعت قبل یک جریان رسانه ای وابسته به یک قشر خاص، تلاش کرده بدون توجه به دیدگاه خبرآنلایننسبت به جبهه مقاومت و بدون توجه به اصل حرفه‌ای  یادشده، واژه "کشته شدن" را توهین آمیز تلقی کند و با فضاسازی موجبات حمله به خبرآنلاین را فراهم نماید. این در حالی است که چندین رسانه دیگر با رویکرد ملی و انقلابی ، اما با رعایت اصل حرفه‌ای پیش‌گفته از تعبیر"کشته شدن" بهره گرفته اند.

خبرآنلاین به گواهی دهها خبر،تصویر و فیلم منتشره از بامداد امروز(اعم از نسخه وب و کانال) با انجام فعالیت حرفه‌ای، ادای دینی کوچک به خون سردار بزرگ اسلام شهیدقاسم سلیمانی داشته؛ همانطور که در طول همه سالهای گذشته ، با افتخار معرف تلاشهای سترگ آن شهید بزرگوار ، سپاه افتخارآمیز قدس و جبهه مقاومت بوده‌است.

ضمن این توضیح و پوزش، امید می‌رود ملت هشیار ایران، ثمره خون حاج قاسم سلیمانی را که همانا اتحاد و انسجام ملی در مقابل دشمنان است پاسداری کنند و اجازه ندهیم این حادثه دردناک که یکی از آثار مبارک آن، همدلی کل ملت و احزاب و جناح‌های سیاسی است تحت تأثیر بهانه‌هایی قرار گیرد که اختلافات فرعی و بی‌ارزش را دوباره احیا کند و دشمن اصلی فراموش شود

و همه ظرفیت‌های رسانه‌ای انقلاب را در جهت روشنگری و حفظ خط مقاومت در مقابل سلطه رسانه‌ای جبهه استکبار حفظ کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.