سردار کیومرث عزیزی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اغتشاشات آبان‌ماه امسال در برخی از مناطق کشور که به بهانه، افزایش قیمت بنزین صورت گرفت، برخی از افراد فرصت طلب، اقدام به تخریب اموال عمومی زده و نظم و امنیت کشور را به مخاطره انداختند که شناسایی و دستگیری این افراد، در دستور کار پلیس شرق قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی در بررسی‌های به عمل آمده و سلسله اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند که ۷ نفر دیگر از عوامل دخیل در آشوب‌های شهرستان‌های ورامین، پاکدشت و پردیس را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی، دستگیر کنند.

وی اظهار کرد: دستگیر شدگان به جرم خود مبنی بر ترغیب شهروندان به اغتشاش و آشوب اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده، متهمان به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

عزیزی تصریح کرد: پیش از این نیز فرماندهی انتظامی شرق تهران،۲۰ نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات شهرستان های شرق استان را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، متهمان را در عملیات های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کرده بودند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.