«فریبا گودرزی» افزود: امروز در نوار غربی بارش‌ها تداوم دارد در برخی نواحی مرکز و دامنه های جنوبی البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد؛ همچنین به تدریج در سواحل شمالی نیز هم بادهای شمالی و باران خواهند داشت.

وی اظهارداشت: امروزر شدت بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام، شرق لرستان ، چهارمحال و بختیاری و دامنه های زاگرس در جنوب اصفهان خواهد بود که این مناطق برف نیز خواهند داشت بنابراین هموطنان مراقب باشند. همچنین شرق خوزرستان و کهگیلویه و بویراحمد رگبار و رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی خواهند داشت.

به گفته وی امشب استان های ساحلی خزر چهار تا هفت درجه کاهش دما خواهند داشت.

گودرزی ادامه داد: شنبه در شرق سواحل خزر، ارتفاعات البرز شرقی، برخی از مناطق شمال شرق، دامنه های زاگرس در جنوب غرب و شمال غرب بارش پراکنده رخ می دهد؛ یکشنبه و دوشنبه غرب سواحل و شمال غرب بارش پراکنده دارند؛ سایر مناطق آسمان صاف خواهد بود؛ سه شنبه در برخی نقاط دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه های جنوبی البرز مانند زنجان، قروین و البرز بارش خفیف باران رخ می دهد.

بارش پراکنده در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود، بعد از ظهر افزایش ابر همراه با بارش پراکنده و گاهی وزش باد رخ می‌دهد؛ بارش های تهران از امشب تا صبح شنبه خواهد بود که با وزش باد همراه است از این رو به پراکنده شدن آلاینده‌ها کمک می‌کند و هوای تهران سالم می‌شود؛ کمینه دمای امروز صبح پایتخت سه درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۱۳ درجه بالای صفر می‌رسد.

گودرزی گفت: کرمان با دمای ۴ درجه زیر صفر و بندرعباس ۲۷ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.