به نقل سایت رسمی باشگاه پرسپولیس محمد حسن انصاری‌فرد درباره حواشی اخیر گالریل کالدرون اظهار کرد: نمی‌خواهم به حواشی  ایجاد شده دامن بزنم. بنده در قبال اظهار نظرهای آقای کالدرون  پاسخی ندارم که در رسانه‌ها مطرح کنم بلکه حرفی باشد با خودشان صحبت خواهم کرد تا سوءتفاهمات مرتفع شود. پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و باید همدلی‌ها حرف اول را بزند و آقای  کالدرون هم حرفی و گلایه‌ای داشته باشد می‌شنویم.

انصاری فرد در ادامه گفت: کاری به دیگر مسایل ندارم و وارد جزییات نمی‌شوم و فقط می‌گویم آقای کالدرون که دو سوم  قسط اول قرارداد خود را در سه مرحله دریافت  کردند و در  این باره  نهایت همکاری را داشته‌اند روز سه‌شنبه در جلسه‌ای که در باشگاه برگزار شد درباره تحقق یکی از موارد قرارداد خود که به ایشان در مذاکرات  قول داده شده بوده برای دومین بار  صحبت کردند و  انتظار داشتند باشگاه پاییبند به قول داده شده باشد و ما نیز همان روز به ایشان توضیحاتی دادیم و قرار شد بنده بعد از طی روال قانونی  این مشکل را حل کنم که امروز نیز با اخذ مصوبه هیات مدیره  حل و فصل شد.

 

او تصریح کرد: این موضوع مربوط به یکی از بندهای قرارداد بود که در قرارداد به شکل دیگری  قید شده بود اما شفاها به ایشان قول آن داده شده بود و مبلغ آن هم سنگین نبود. این موضوع موجب دلخوری ایشان شده بود  اما تحقق آن  نیاز به طی روال قانونی داشت تا مشکلی در آینده ایجاد نشود که بنده آن را  پیگیری کرده و  موافقت‌های مکتوب هیات مدیره امروز اخذ شد.  همچنین در جلسه  روز سه‌شنبه ایشان کمپی که باشگاه برای برگزاری اردو معرفی کرد را با نگاه مثبت به مسایل تایید کردند  و درباره مطالبات قسط اول قرارداد خود هم گفتند که نمی‌توانم وجه را در تهران با  چک به تومان و پول ایران  بگیرم و بعد تبدیل به دلار کنم بلکه فرصت می‌دهم به حسابم در قطر واریز شود. حتی بنده درباره مصاحبه‌ای که او دوشنبه شب در فوتبال برتر انجام داده بودند هیچ صحبتی با ایشان نکردم چرا که پیگیری امورات اردو و دیگر مسایل مدنظر ایشان در جلسه‌ برایم مهم بود و ساعتی بعد از جلسه روز سه‌شنبه نیز در جمع خبرنگاران بار دیگر از تعامل  ایشان و مهلتی که به باشگاه در پرداخت قسط اول قرارداد دادند تشکر کردم و مراتب تشکر خود از بازیکنان که مطالبات فصل قبل را دریافت نکرده‌اند اعلام داشتم.

انصاری فرد گفت: در جلسه روز سه‌شنبه هزینه بلیطی که آقای کالدرون برای سفر به آرژانتین  تهیه کرده بودند  به ایشان پرداخت شد و از سوی دیگر دیروز بلیط پرواز بازگشت ایشان به تهران هم تهیه شد که البته با توجه به تغییر تاریخ اردو بلیط پرواز برگشت ایشان هم تغییر می‌کند و برای آن اقدام کرده‌ایم. این کل اتفافات جلسه روز سه‌شنبه بوده. اتفاقا آقای کالدرون با نگاه مثبت در جلسه حضور یافتند و تعامل خوبی داشتند اما باشگاه برای اینکه نخواسته به دیگر جزییات جلسه در اطلاع رسانی  ورود کند آن را رسانه‌ای نکرد چرا که اینها مسایل قراردادی و شخصی است و بنا هم این بود ما آن را پیگیری و حل کنیم و می‌بینید که الان حتی بنده هم نمی‌گویم این انتظار و دلخوری ایشان مربوط به چه بخشی از قرارداد بوده و یا چه نبوده و صرفا جهت رفع هر سوتفاهم و ابهامی به کلی گویی بسنده می‌کنم.

 

انصاری‌فرد ادامه داد : یک سوم باقیمانده قسط اول قرارداد آقای کالدرون امروز به حساب ایشان در قطر واریز شد و چند روز دیگر قابل برداشت است. زمانی که بنده آمدم دو ماهی می‌شد آقای کالدرون در باشگاه شروع بکار کار کرده بودند و همچون بازیکنان هیچ دریافتی نداشتند. ما با عقد قرارداد و کمک حامیان مالی جدید و حمایت اسپانسر قبلی دو سوم قسط اول  قرارداد ایشان را دادیم و علاوه بر پرداخت بدهی‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای دریافتی بازیکنان را به سی در صد رساندیم و برای نتیجه گرفتن تیم همراه  با کالدورن و بازیکنان در حوزه خود حسب وظیفه سخت تلاش کردیم. باز هم می‌گویم ایشان همکاری بسیار خوبی  در دریافت و تسویه قسط اول داشته‌اند و امیدواریم در پرداخت قسط دوم هم با تعامل کارها را پیش ببریم و همین هم خواهد شد.

وی اضافه کرد: تا یکماه آتی پرداختی‌های سنگینی داریم. هر چند چالش سنگینی است اما  انشاالله با تلاش شبانه  روزی، درآمدزایی در کوتاه مدت، رایزنی، قرض گرفتن و هر طور که باشد تلاش می‌کنیم این چالش‌ها را مرتفع کنیم و امیدواریم همه تعامل لازم را همچون گذشته داشته باشند تا با رو نمایی از طرح‌های جدید اقتصادی به درآمد پایدار و بیشتر برسیم. از اعتماد هواداران با عضویت در سامانه 3030 و ارسال عدد شش که درآمدها را افزایش می‌دهد هم ممنونیم و ایمان داشته‌باشند حساب و کتاب باشگاه پرسپولیس در این سامانه با کارگزار مستقل از دیگر باشگاه‌ها صد درصد جداست.

انصاری فرد در پایان گفت: رمز موفقیت پرسپولیس انسجام، همدلی و سخت کوشی است. هواداران فردا با حفظ انسجام و همبستگی قطعا حمایت پرشوری از تیم خواهند  داشت و انشاالله اعضای تیم هم با کسب امتیاز  مقابل تیم سخت کوش نساجی  و  خاطره خوش به تعطیلات خواهند  رفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.