سرهنگ یعقوبعلی رجبیان رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر قمه کشی، شرارت و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در محله اتابک، بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس امنیت عمومی وارد عمل شده و به محل درگیری اعزام شدند.

سرهنگ رجبیان با بیان اینکه عاملان این نزاع و درگیری قبل از حضور مأموران، از محل متواری شدند، افزود:در بررسی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، ۲ تن از اراذل و اوباش سابقه دار منطقه به دلیل اختلاف حساب و قدرتنمایی دست به این شرارت زده اند.

این مقام انتظامی ادامه داد:در پایش اطلاعاتی و بررسی دوربین‌های مداربسته محل وقوع جرم، هویت متهمان شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی، مأموران پلیس موفق شدند روز گذشته هر دو آن‌ها را در مخفیگاهشان در حوالی شهرک مسعودیه در دو عملیات جداگانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه این افراد شرور به جرم خود اعتراف کرده اند، بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس اجازه قدرتنمایی و اخلال در نظم عمومی به هیچ فردی را نخواهد داد و با هماهنگی مراجع قضایی با مخلین و افراد خاطی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.