حمید استیلی طی روزهای اخیر بارها اعلام کرده که از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست تعویق دیدار دو تیم استقلال و سپاهان را داشته، دیداری که روز دوم دی ماه (دوشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

حتی استیلی برای به کرسی نشاندن حرف خود، از مهدی تاج خواست تا با یک دستور مدیریتی این خواسته او را پیش از آغاز بازی های مقدماتی المپیک عملی کند و او بتواند با حضور تمام بازیکنانش به قطر سفر کند.

امروز و پس از پایان دیدار استقلال و ماشین سازی در تهران و سپاهان و شاهین بوشهر در اصفهان، خبرنگاران سوال مشابهی در رابطه با موضع دو باشگاه استقلال و سپاهان پرسیدند تا شاهد پاسخ های متفاوتی باشیم.

در تهران بهزاد غلامپور علیرغم اینکه احتمالا از موضع باشگاه سپاهان که بازی اش زودتر از آبی های تهرانی تمام شده بود، اطلاع داشت، اعلام کرد که باشگاه استقلال مشکلی با نداشتن قائدی در بازی با سپاهان ندارد و این بازیکن را به تیم ملی امید می دهد.

در سوی دیگر باشگاه سپاهان که محبی و نورافکن دو بازیکن تاثیرگذار تیم ملی امید را در ترکیب خود می بیند، واکنش متفاوتی به این موضوع داشته و سیامک قلیچ خانی در بخشی از کنفرانس خبری اینگونه در رابطه با این موضوع صحبت کرد: « ما محمد محبی و امید نورافکن را پس از بازی با استقلال در جام حذفی به تیم ملی امید می دهیم و آنها در بازی با صنعت نفت آبادان کنار ما نخواهند بود.»

در آخرین اردوی تیم ملی جعفر سلمانی بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت به دلیل مشکلاتی که در پرواز آبادان به تهران وجود داشت و به موقع به تمرین نرسیده بود، با محرومیت مواجه شد که البته این محرومیت با دخالت استیلی ختم به خیر شد.

با توجه به تصمیمی که برای سلمانی گرفته شد و پیش تر نیز در مرحله اول مقدماتی المپیک گریبان چند بازیکن دیگر را نیز گرفته بود، باید ببینیم واکنش فدراسیون و کمیته اخلاق به موضع باشگاه سپاهان چه خواهد بود و آیا نورافکن و محبی می توانند برای تیمشان بازی کنند یا اتفاقات دیگری در راه است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.