بالاخره بعد از حرف و حدیث های فراوان امروز آندره آ استراماچونی به همراه وکیلش به سفارت ایران می رود تا با دریافت پول خود مقدمات سفر به ایران را فراهم کند.

در روزهای گذشته مسوولان  باشگاه استقلال و وزارت ورزش تلاش زیادی کردند تا مطالبات استراماچونی را به صورت قانونی پرداخت کنند که این اتفاق رخ نداد اما بالاخره با وساطت یک بانک ایتالیایی شرایط تغییر کرده است.

در این بین گفته می شود این بانک ایتالیایی حاضر شده مطالبات استراماچونی را به صورت قانونی پرداخت کند تا سرمربی ایتالیایی استقلال در آستانه بازگشت قرار بگیرد.

امروز استراماچونی راس ساعت ١٣ به وقت ایران به سفارت ایران در ایتالیا می رود تا جلسه ای مهم برگزار کند، جلسه ای که در آن وکیل استراماچونی، وکلای بانک ایتالیایی و نماینده های ایرانی هم حضور خواهند داشت.

آنچه در این بین امیدوار کننده به نظر می رسد این است که این روش دقیقا همان روش پرداخت پولی است که مورد نظر استراماچونی بوده و انتظار می رود در پایان این جلسه سرنوشت ساز زمینه بازگشت او به ایران فراهم شود.

آنچه مسلم این آخرین مذاکره بین استراماچونی و استقلال خواهد بود و در پایان آن مشخص می شود آیا او سرمربی آبی ها هست یا نه.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.