کیامرث حاجی زاده چهارشنبه شب در نشست کارگروه گرد و غبار استان خوزستان اظهار کرد: امروز که در نشست گرد و غبار به عنوان یکی از ابر بحران‌های استان هستیم برخی از شهرهای ما به ویژه مرکز استان سه روز است که در گیر آب گرفتگی هستند.

وی افزود: اکنون استاندار خوزستان، اعضای شورای تأمین و دستگاه‌های خدمت رسان در سطح شهر و در بین مردم هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان تصریح کرد: مشکل اصلی استان خوزستان نبود زیر ساخت‌ها است و انتظار می‌رود تلاش‌های مجدانه استاندار خوزستان و پیگیری مسئولان استان نتیجه دهد و مانند هماهنگی‌هایی که در بحث زیر ساخت‌ها انجام شد در این حوزه نیز تلاش کنند.

حاجی زاده بیان کرد: لوله‌های فاضلاب شهر اهواز ۷۰ سال قدمت دارد و این بارش‌های قوی تمام استان را تحت تأثیر قرار داده و ساختار شهرداری و آبفا برای مقابله تجهیزاتی ندارند.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان عنوان کرد: همانگونه که با اذن رهبر و تلاش دولت در بحث گرد و غبار موجب رفع این ابر بحران شد در زمینه فاضلاب اهواز نیز باید عزم جدی انجام شود.

حاجی زاده گفت: سیل سال ۹۸ برکاتی نیز برای استان داشت که از جمله آن می‌توان به سیراب شدن کانون‌های گرد و غبار و رفع ابر بحران خوزستان اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: اتمام خشکسالی ۱۶ ساله، کشت ۲۵۰ هزار هکتاری شلتوک و کلزا علاوه بر برکاتی که برای مردم استان داشت کمک شایانی نیز به سبد غذایی کشور کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.