ایوب چراغی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه هنوز جلسه یا صحبتی درباره استعفای کمالوند برگزار نشده است، افزود: این قضیه صحت ندارد، چنین چیزی باید از طریق باشگاه اعلام شود و هنوز صحبتی در مورد اینکه موافقت با استعفای آقای کمالوند مطرح نیست.

وی عنوان کرد: افرادی که چنین چیزی را اعلام کرده اند سمتی در باشگاه ندارند، و این موضوع باید از طریق باشگاه بررسی و اعلام شود.

مدیر تیم پارس جنوبی جم تاکید کرد: هنوز موافقت رسمی نشده و اگر هم چنین اتفاقی بیفتد از طریق روابط عمومی باشگاه اعلام خواهد شد.

چراغی درباره اخباری که در مورد جدایی تعدادی از عوامل و بازیکنان تیم پارس جنوبی پس از استعفای کمالوند منتشر شده گفت: این اخبار صحت ندارد، کادر فنی و دستیاران آقای کمالوند به کار خود ادامه می دهند و بازیکنان نیز قرارداد دارند و اگر در قرارداد بازیکنی بند یا تبصره ای وجود داشته باشد و بخواهد در نیم فصل جدا شود منوط بر انجام مذاکره و اخذ تصمیم است. اما کلیه بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند و هیچ بحث جدایی مطرح نبوده است.

وی با اشاره به ادامه روند تمرینات عنوان کرد: باید تمرکز خود را بر روی بازی با پرسپولیس بگذاریم تا بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم. امروز نیز تیم ما ریکاوری بعد از بازی دیروز را انجام داده است. یکی دو نفر مصدوم داریم که امیدوارم با تلاش کادر پزشکی به بازی با پرسپولیس برسند. تلاش ما این است که آرامش در باشگاه حفظ شود. ان شالله آقای مرادی -سرپرست مدیرعاملی باشگاه پارس جنوبی جم- با تدبیری که دارند خود آقای کمالوند را برگردانند و یا اگر ایشان قصد برگشتن ندارد هر چه سریع تر یک سرمربی معریفی شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.