پس از آن‌که یک  زن برزیلی  در امتحانات آموزش رانندگی و دریافت گواهینامه، شکست خورد، پسر او ترفندی به ظاهر هوشمندانه برای گرفتن گواهینامه مادرش را در پیش گرفت.

مرد برزیلی ۴۳ ساله که «چیاف» نام دارد، لباس‌های مادر ۶۰ ساله‌اش را پوشید و مدل مو‌ها و آرایش زنانه او را تقلید کرد تا به جای مادرش امتحان رانندگی بدهد.

در طول برگزاری امتحان، مسئول امتحانات به نام «آلن میندونسا» وقتی صدای خشن و دستان بزرگ او را دید به او مشکوک شد، او متوجه شد با وجود این که استایل مراجعه‌کننده کاملا زنانه است، جزئیات کوچکی نشان می‌دهد او مردی است که لباس زنانه پوشیده است.

میندونسا از او کارت شناسایی می‌خواهد تا حقیقت هویت او را کشف کند، سرانجام حقیقت برملا می‌شود. آن‌ها به سرعت با پلیس تماس می‌گیرند و مرد برزیلی دستگیر و سپس به قید وثیقه برای انجام تحقیقات بیشتر آزاد می‌شود.

روش عجیب مرد برزیلی برای گرفتن گواهینامه رانندگی

میندونسا می‌گوید قوانین سخت و مماشات‌ناپذیری برای آزمون‌های خود دارند و با کسانی که بخواهند قوانین را زیر پا بگذارند و یا آن را دور بزنند، مدارا نمی‌کنند.

روش عجیب مرد برزیلی برای گرفتن گواهینامه رانندگی

با وجود اینکه چیاف با اتهاماتی نظیر کلاهبرداری، تزویر و تلاش برای فریب مسئولان دولتی روبرو شده، کاربران فضای مجازی با او همدردی کرده‌اند؛ اغلب آن‌ها چنین کاری را یک حرکت انسانی و نشانه‌ای از عشق به مادر توصیف کرده اند، زیرا مادر او سه بار در امتحانات شکست خورده بود و چیاف قصد داشت با لباس مبدّل به او کمک کند

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.