مهدی رحمتی با انتشار نامه‌ای در صفحه مجازی خود اعلام کرد که اموالش توقیف شده و به خاطر استقلال ممنوع المعامله است. او مدیران این باشگاه را تهدید به شکایت کرد.

رحمتی در این خصوص گفت: متاسف هستم که باید به مساله‌ای اشاره کنم که تا امروز از صحبت در موردش خودداری کردم. چند سال است به خاطر مشکل مالیاتی ممنوع الخروج، ممنوع المعامله و ... هستم و صدایم در نیامده اما ظاهرا از سکوت من سوءاستفاده‌های زیادی شده است. در شرایطی که آقایان در فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال هر روز ادعا می‌کنند که این باشگاه هیچ بدهی ندارد و مشکلی برای حضور در آسیا ندارد اما نه تنها مالیات من را پرداخت نکرده اند بلکه ظاهرا اطلاعات غلط به AFC داده‌اند. نمی‌دانم چه کسی پاسخگوی چنین کار زشتی است و چه کسی مسئولیت این کار را بر عهده می‌گیرد اما حالا که با نامه توقیف اموال مواجه شده‌ام ذره‌ای کوتاه نمی‌آیم و به هر نهادی لازم باشد توضیح می‌دهم که نه تنها بدهی مالیاتی من چند سال است که پرداخت نشده بلکه برای پاک کردن صورت مساله مدارک غیر واقعی هم به AFC ارسال کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۵ ماه است که در حال مذاکره با مسئولان مربوطه هستم و به خاطر حل شدن این مشکل وکیل بنده بارها و بارها با آقای کامران منزوی صحبت کرده اما فقط امروز و فردا و مشکل حل می‌شود شنیده‌ام! انگار نه انگار که زندگی‌ام مختل شده و تمام حساب‌های بانکی‌ام بسته شده است. این اولین و آخرین اولتیماتوم من بابت این اتفاق است و همانطور که نامه توقیف اموال با فرصت ۵ روزه به دستم رسیده من هم تا ظهر امروز که وکیلم با عضو هیات مدیره استقلال جلسه دارد صبر خواهم کرد. اگر مشکل مالیاتی من حل نشد همان رفتاری را انجام می‌دهم که آقایان در این چند سال و ۵ با ماه با من انجام دادند. عکس نامه فوق را هم منتشر می‌کنم تا حداقل تلنگری به آنهایی که در این زمینه مسئولیت دارند بخورد! هر چند با این نوع رفتارهایی که با من شد ای کاش از ابتدا همه چیز را پنهان نمی‌کردم و از راه قانونی و همان AFC مثل خیلی‌های دیگر اقدام می‌کردم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.