مهناز ربیعی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به تشریح آخرین وضعیت سلامتی دکتر سلیمانی پرداخت و گفت: وی صبح امروز به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان قلب تهران بستری شد و الان به من خبر رسیده است که حال دکتر مساعد است و مشکل نگران کننده‌ای وجود ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد: دکتر سلیمانی سابقه بیماری قلبی نداشتند و فقط مشکل معده و روده داشتند که گاهی حملاتی شبیه حملات قلبی به ایشان وارد می شد اما در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.

همسر دکتر سلیمانی در خصوص زمان ترخیص وی از بیمارستان نیز گفت: هنوز مشخص نیست اما بعید می دانم ایشان بتواند در مراسمی که قرار بود امروز به منظور استقبال از وی در دانشگاه تربیت مدرس برنامه ریزی شده بود حضور یابد.

ربیعی همچنین با بیان اینکه دکتر سلیمانی پس از بازگشت از آمریکا حال مساعدی ندارد، افزود: علاوه بر فشارهای روحی که در دوران بازداشت در زندان بر دکتر سلیمانی وارد شد پس از بازگشت به کشور نیز به دلیل باخبر شدن از فوت مادرش در شرایط روحی مناسبی قرار ندارد.

به گزارش ایسنا، پیش از این قرار بود نشست خبری دکتر مسعود سلیمانی محقق ایرانی که به تازگی از زندانی در آمریکا آزاد شد صبح امروز با حضور نمایندگان رسانه های داخلی و خارجی در ساختمان پرس تی وی برگزار شود که به دلیل آنچه که عارضه قلبی عنوان شد، این نشست لغو شد.

همچنین قرار بود مراسم استقبال از این دانشمند و استاد دانشگاه ساعت ۱۳ با حضور مسئولان دانشگاه تربیت مدرس، وزیر علوم و برخی از مقامات کشوری در سالن شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار شود که این مراسم نیز به دلیل کسالت دکتر سلیمانی به تعویق افتاد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.